اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 12/2/94

 20150424_115817

 

 

اخبار آغاجاری 12/2/94

نماز جمعه

دیدار اعضای شورای شهر با مردم

وقوع زمین لرزه

جشن میلاد امام علی (ع)

اعتکاف آغاجاری

قهرمانی محدد محمد شریفات

  

نماز جمعه

نماز جمعه ی این هفته در مورخ 10/2/ 94 و به امامت حجتالاسلام شنان نصاری امام جمعه ی شهرستان آغاجاری در مسجد جامع برگزار گردید. ایشان در خطبه ی اول نماز ، به شرح زندگی امام  علی (ع) و شرح خدماتشان به اسلام  پرداختند و در خطبه ی دوم نماز هم توضیحاتی در مورد موارد ذیل داشتند :

++ مراسم اعتکاف و حضور خواهران و برادران در این مراسم معنوی.

++ سالروز شهدادت استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم و لزوم توجه دولت  به وضعیت معیشت فرهنگیان.

++  سالروز شهادت حضرت زینب (س)

++ سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران که اظهار داشتند :کلید حل مشکل در داخل کشور است نه در لوزان، اگر چه مذاکرات نقش دارد ولی نکته این است که حرکت مردم به سمت اقتصاد سالم به دست خود ماست.

 

+++++++++++++++++++++++++++++

دیدار اعضای شورای شهر با مردم

فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر در مورخ 8/2/94 بعد از نماز عشاء با مردم در مسجد جامع آغاجاری دیدار داشتند .

 

یکتا فرماندار شهرستان اظهار داشتند : مهمترین اقدامات ما در سال جاری ، افتتاح بخش های مختلف بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی مانند : زایشگاه ، بخش دلیالیز و جراحی می باشد . همچنین حل مشکلات آب شرب و شبکه مخابرات و اینترنت می باشد.

مهدی طلاوری رئیس شورای استان خوزستان هم تعدادی از کارهای انجام گرفته را بیان نمودند و اظهار داشتند: ما از ابتدا تلاش نمودیم شورای شهر را از شهرداری تنها حدا کنیم و آن را به کل شهرستان  گسترش دادیم. وی کارهای انجام گرفته در زمینه آسفالت ، فضای سبز ،  و شروع کارهای مسقف نمودن خیابان های شهر و ... را از خدمات به شهر بیان نمودند.

عبدالحسن زیدونی رئیس شورای شهر هم ضمن بیان تعدادی از کارهای انجام گرفته ، انتخاب شهرداری قوی برای شهر، دوری از اختلافات  و وحدت در امور کاری  و نظارت بر کار ادارات را از دیگر کارهای شورای شهر بیان نمودند.

ره انجام شهر آغاجاری هم اظهار داشتند : شهرداری آغاجاری فاقد در آمد است

و رئیس قبلی نفت امیدیه هیج کمکی به آغاجاری ننمودند و امیدواریم آقای باورصاد رئیس جدید نفت امیدیه کمک هایی به آغاجاری بنمایند و البته هیئتی را هم برای برآوردها فرستاده اند.کار روی ورودی بهبهان ، کار روی بازار و ... از برنامه های این شهرداری می باشد.

+++++++++++++++++++++++++++++

وقوع زمین لرزه

 

نخستین زلزله با قدرت 4.3 ریشتر ساعت 5 و 35 دقیقه در عمق 8 کیلومتری زمین و در موقعیت 30.48 شمالی و 49.81 شرقی و در فاصله 25 کیلومتری آغاجاری، 28 کیلومتری هندیجان و 33 کیلومتری امیدیه به وقوع پیوست.

زمین لرزه دوم نیز دقایقی بعد در ساعت 5 و 50 دقیقه صبح در عمق 10 کیلومتری زمین، موقعیت 30.48 شمالی و 49.80 شرقی و در فاصله 24 کیلومتری آغاجاری، 28 کیلومتری هندیجان و 33 کیلومتری امیدیه رخ داد.

‌ با وقوع زمین لرزه نماز آیات بر همه ی مکلفین واجب می شود.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

جشن میلاد امام علی (ع)

++ در شب میلاد امام علی (ع) مراسم نور افشانی در پارک بعثت برگزار گردید.

++ مراسم جشن میلاد مولی (ع) ، در جمعه شب ، در مسجد جامع آغاجاری و مهدیه ی آغاجاری برگزار گردید.

++ مراسم جشن میلاد امام علی (ع) ، از طرف هیئت باب الحوائج در محل حسینیه ی ثار الله (ع) آغاجاری در صبح میلاد برگزار گردید.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++

اعتکاف آغاجاری

مراسم معنوی اعتکاف ، از بامداد روز شنبه به مدت سه روز در دو مسجد بزرگ شهر آغاز گردید. در این مراسم معنوی بیش از 150 خواهر و برادر در مساجد جامع و امام جعفر صادق (ع) به اعمال عبادی و معنوی می پردازند.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

قهرمانی محدد محمد شریفات

با خبر شدیم محمد شریفات نوجوان شهرستان آغاجاری در مسابقات کشتی فرنگی 58 کیلو گرم استان خوزستان  ، مقام اول را کسب نمودند و به مسابقات کشوری راه یافتند. نامبرده سال های قبل هم مقا هایی کسب نموده بودند. از مسئولین شهرستان می خواهیم با ایجاد زمینه و دادن امکانات ، زمینه را برای رشد و آمادگی ایشان برای مسابقات آماده نمایند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد