اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

برگزاری نماز جمعه

برگزاری نماز جمعه

 

نماز پرشکوه جمعه در مورخ 28 / 4/ 92 به امامت  حضرت حجت الاسلام  

 

نصاری برگزار گردید. ایشان در خطبه های نماز اظهار داشتند : 

امام زمان (عج) در نامه ای  می نویسند : سه گروه شیعه قلب من را  

 

1-     شیعیان احمق 

2-     شیعیان جاهل 

3-     شیعیان سست ایمان. 

بعضی افراد برای گمراه شدن خود جامعه را مقصر می دانند ، هر چند که 

 

 جامعه موثر است ولی خود انسان با اراده گمراه می شود. هیچ کس به 

 

 زور به گمراهی کشیده نمی شود. زن فرعون در دربار فرعون انسان  

 

وارسته ای بود. 

ایشان در ادامه انواع خانواده را  بر  اساس قرآن به چهار گروه تقسیم نمودند: 

1-     خانواده ای  که هم مرد با ایمان است و هم زن. مانند حضرت علی(ع) و 

 

 زهراء (س) . پیامبر (ص) و خدیجه (س) 

2-     خانواده ای که مرد خوب است و زن بد. مانند : حضرت لوط.(ع)  و  

 

حضرت نوح (ع) که زنان آنان  کافر شدند. 

3-     خانواده ای که مرد بد است و زن خوب.مانند فرعون و زنش آسیه. 

4-     خانواده ای که هم زن بد است و هم مرد. مانند ابولهب و زنش. 

ایشان در ادامه در مورد مهمترین  مناسبت ها سخنانی بیان نمودند و سپس  

 

نماز جمعه اقامه گردید.

مظلومیت خوزستان یک واقعیت است

 

 

مظلومیت خوزستان یک واقعیت است 

نماینده بهبهان  و آغاجاری  در مجلس شورای اسلامی 

 

, با انتقاد از محرومیت استان خوزستان گفت:  

محرومیت استان خوزستان گفتنی نیست، شنیدنی بلکه  

دیدنی است. مظلومیت خوزستان یک حکایت نیست،  

شکایت هم نیست؛ بلکه یک واقعیت است. 

 

محمدباقر شریعتی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوزستان با وجود اینکه بیشترین سدها در آن است آب آشامیدنی ندارد، بسیاری از شهرهای آن آب سالم ندارند؛ خوزستان است و بیمارستان‌های فرسوده و جاده‌های مرگ که هر روز بیش از دیروز قربانی می‌گیرد، در این شرایط آیا گریه برای خوزستان سزاوار نیست؟

او ادامه داد: خوزستان سالی 40 میلیون تن کالا حمل و نقل می‌کنند و از این نظر رتبه اول تا سوم دارد ولی در داشتن جاده‌های اصلی رتبه چهاردهم است.

نماینده مردم بهبهان با طرح این پرسش که آیا استان خوزستان امنیتی است گفت: آیا مرجعی هست به این سوال پاسخ دهد؟ مدتهاست این موضوع در بسیاری از موارد مهم مثل سرمایه‌گذاری پوششی شده برای عدم توسعه استان خوزستان.

شریعتی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: آقای روحانی با شعار تدبیر و امید به عرصه آمدید؛ یعنی دو کلید واژه که مدتها گمشده مردم ایران بود، شما توانستید گمشده مردم ایران را به آنها بازگردانید؛ مردم مطالبات خود را با رای دادن به شما می‌خواهند و این یک انتظار به حق است؛ همانطور که در مناظره خود فرمودید که من حقوقدانم انتظار می‌رود رویه تعامل را در پیش بگیریم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مشخصه بارز شما تجربه در مسئله سیاست خارجی است، انتظار می‌رود در سایه حمایت‌های رهبری و مردم در فضای متعادل زمینه‌های لازم برای مذاکره در دستور کار قرار دهیم و از این طریق گشایش‌های سیاسی و اقتصادی را با کلید تدبیر برای جامعه به ارمغان بیاوریم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نهایت تعامل و همکاری را با رییس جمهور منتخب خواهد داشت گفت: از همه نماینده‌ها در مجلس می‌خواهم از همین ابتدا ساز مخالف ننوازند و دولت امید را همکاری کنند.

نماینده بهبهان در پایان به برخی از مشکلاتش در حوزه انتخابیه‌اش از قبیل بیکاری جوانان، راه‌اندازی فرودگاه و ‌شبانه‌روزی کردن تنها درمانگاه این شهر اشاره کرد.

30 درصد علل اعتیاد تاثیر فیلم‌های نامناسب است

  

 

30 درصد علل اعتیاد تاثیر فیلم‌های نامناسب است 

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز و نماینده ستاد پیشگیری 

 از اعتیاد خوزستان گفت: 30 درصد علت اعتیاد تاثیر پخش 

 فیلم‌های نا‌مناسب است

 

 

 

 

 ساسان باوی عصر امروز در همایش تخصصی پیشگیری از اعتیاد

 که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان برگزار شد

اظهار کرد: اینکه بگوییم چه اقشاری درگیر اعتیاد هستند و آمار و

 ارقام ارائه دهیم تکرار مکررات است، بلکه باید به نقش رسانه‌ها

 و هنرمندان در این زمینه بپردازیم.

وی با مطرح کردن اینکه باید بررسی شود که رسانه‌ها تا چه اندازه به رسالت خود برای پیشگیری از اعتیاد عمل کرده‌اند افزود: باید نقش رسانه‌ها را به خوبی بررسی کنیم زیرا اعتیاد چیزی نیست که مختص گروه خاصی باشد، امروزه اعتیاد به درب خانه‌ها رسیده است.

نماینده ستاد پیشگیری از اعتیاد خوزستان گفت: باید با آموزش صحیح در رسانه‌های تصویری و شنیداری و حتی عرصه‌های هنری و سینمایی علاوه بر تغییر در شیوه و نوع زندگی، ثبات رفتاری را به وجود بیاوریم و کارمان اثری آنی و کوتاه مدت نداشته باشد.

باوی با تاکید بر اینکه هرکسی در جامعه می‌تواند در خصوص پیشگیری از اعتیاد تاثیرگذار باشد بیان کرد: هرکسی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و فرهنگ سازی قدمی بردارد، می‌تواند آغاز کننده یک راه باشد تا جامعه کم کم پاک شود، چون انسان‌ها در کنار هم یک جامعه را می‌سازند.

وی با بیان اینکه رسانه به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی عرصه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باشد عنوان کرد: درست است که رسانه به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه موثر باشد اما نقش به سزایی در این زمینه دارد، فیلم‌ها و سریال‌های در این زمینه در صدا و سیمای خوزستان بسیار کم است و عملکرد خوب از این رسانه مشاهده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 30 درصد علت اعتیاد تاثیر پخش فیلم‌های نا‌مناسب است.

نماینده ستاد پیشگیری از اعتیاد در خصوص بعضی فیلم‌ها گفت: در بسیاری از فیلم‌ها می‌بینیم که سیگار را برای آرامش گرفتن یک فرد عصبی به جامعه نشان می‌دهند و در حال ارائه مستقیم این هستند که کشیدن سیگار آرامش بخش است اما این اشتباه محض است.

وی افزود: باید در کنار فیلم ساز‌ها و هنرمندان کار‌شناس متخصص قرار بگیرد که آشنا به مبانی اعتیاد و موادمخدر باشد.

باوی در مورد عوامل خطر ساز و حفاظت کننده مصرف مواد بیان کرد: عوامل خطر ساز مرتبط با همسالان، مدرسه، محل زندگی و خانواده و اجتماع در زمینه افزایش مصرف مواد موثر هستند و عوامل حفاظت کننده می‌تواند باعث کاهش مصرف مواد شود.

وی با اشاره به عوامل خطر ساز افزود: عوامل اجتماعی، ازدحام جمعیت، فقدان نظارت بر امکان عمومی، ناهنجاری‌های محیطی در اجتماع، بیکاری، عوامل خانوادگی، عدم صحیح آموزش از جمله عوامل خطر ساز در زمینه موادمخدر هستند و باید با برنامه‌ریزی و نقش پر اهمیت رسانه‌ها از این عوامل خطرساز جلوگیری کنیم.

نماینده ستاد پیشگیری از اعتیاد خوزستان به در دسترس بودن مواد اشاره کرد و گفت: موادمخدر آسان‌تر از اقلام مورد نیاز روزانه مردم به دست می‌آید و این برخورد شدید نیروی انتظامی را می‌طلبد.

باوی ادامه داد: مقوله بیکاری در استان خوزستان یکی از مهمترین دلایل گرایش جوانان و مردم خوزستان به اعتیاد است این در حالی است که 80 درصد منابع نفتی و گازی در خوزستان قرار دارد اما خوزستان مقام دوم بیکاری را در کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده اولین معلمان کودکان هستند و نقش آن‌ها پر رنگ و کلیدی است، مادران شاغل باید بتوانند تا دوسالگی فرزندانشان کنار آن‌ها باشد چون دوسال اول زندگی کودک یعنی تاثیر پذیر‌ترین زمان ممکن است.

نماینده ستاد پیشگیری از اعتیاد خوزستان دوباره با تاکید به نقش رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها باید با افراد و خانواده‌های موفق مصاحبه کنند و از کار‌شناسان متخصص کمک بگیرند و رفتار‌های آسیب زننده را به اجتماع نشان دهند.

باوی در پایان بیان کرد: ایجاد کار‌های هنری، چاپ کتابچه‌های کوچک، فرستادن پیامک‌های توصیه‌ای چاپ نکات آموزشی بر روی نایلون‌های خرید و وسایل نقلیه شهری و بسیاری از کارهای خوب دیگر هنری، باید در دستور کار هنرمندان، رسانه و ستاد پیشگیری از اعتیاد قرار بگیرد.

حوادث کشور 29/4/92:

 

 

 

 

 

حوادث  کشور  29/4/92:

 

متهم مرده در بندرعباس دستگیر شد



فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از دستگیری متهمی خبر داد که

براساس مدارک موجود فوت شده بود.


سرتیپ رضا محمدی‌یگانه گفت: این متهم به جرم حمل و نگهداری مواد

 

 

مخدر به 10 سال حبس محکوم شده بود که در تاریخ 1/9/91 بنا بر تشخیص پزشک مغز و اعصاب برای درمان دیسک کمر به مدت دو هفته به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال یافت.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان افزود: وی در این مدت با قرار دادن وثیقه برای پیگیری درمان اقدام و در تاریخ 24/9/91 خانواده متهم گواهی فوت او را تسلیم پلیس کرد.
در گواهی فوت علت مرگ کهولت سن و عوارض ناشی از آن قید شده بود.
محمدی‌یگانه اظهار داشت: در این مدت متهم به استان فارس رفته و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده بود. البته گاهی برای سرکشی به فرزندان به بندرعباس می‌آمد که در همین حین شناسایی شد.
وی تصریح کرد: متهم اعتراف کرده که برای دریافت گواهی فوت مبلغ 23 میلیون تومان به فرد ناشناسی پرداخت کرده که در این رابطه پلیس در حال تحقیق و بررسی است

 

+++++++++++++++++++++++++

 

هوشنگ پوررضاقلی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران کرمان اظهار داشت: باند مخوف، بسیار خطرناک و کم‌سابقه در تاریخ جنایی استان کرمان شناسایی و منهدم شد.

وی با بیان اینکه عنوان باند وحشت برای این گروه تبهکار مناسب است، عنوان کرد: خوشحال هستیم که این باند هشت نفری بی‌رحم دستگیر شدند تا قربانیان بعدی ایجاد نشد و اصل مهم پیشگیری نتیجه مهم این پرونده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان محور و اصل فعالیت این باند را قدرت‌نمایی و خشونت ذکر کرد و افزود: چهار نفر از اعضای این باند اصلی و در تمام جرائم حضور داشتند و چهار نفر دیگر فرعی هستند و در یک تا سه مورد از جرائم این باند مشارکت داشته‌اند.

پوررضاقلی ادامه داد: یکی از روش‌های پیچیده باند وحشت این بود که خودرویی را سرقت می‌کردند و به خانم‌های در حال تردد بدون شناخت قبلی و به صورت کاملا تصادفی حمله کرده و با حملات وحشیانه قربانی را سوار خودرو می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه این مجرمان در مورد قربانیان خود ضرب و شتم شدید به کار می‌بردند، افزود: آنها قربانی خود را به خارج از شهر برده و به ‌شدت و در نهایت بی‌رحمی و با رفتارهای حیوانی به وی تعرض می‌کردند و اموال آنها را هم به سرقت می‌بردند.

این مسئول یادآور شد: اعضای این باند حداقل 19 ساله و حداکثر 24 ساله هستند و یک نفر از اعضا 35 ساله است که فقط در یک مورد از جرائم این باند شرکت کرده است.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

راز قتل مرد میانسال با افشای رابطه پنهانی

 همسرش لو رفت

از راز قتل مرد 42 ساله‌ای که توسط همسرش با همکاری جوانی به قتل رسیده و جنازه‌اش به آتش کشیده شده بود، پرده برداشته شد.

 

در روز 17 خرداد سال جاری خانمی به نام پری 33 ساله با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به مأموران اعلام کرد: همسرم به نام محمدرضا 42 ساله، بی خبر از منزل خارج شده و تاکنون نیز به منزل بازنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی، پرونده به دستور قاضی احمدی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده و در تحقیقات به‌عمل آمده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی با همسرش دارای اختلافات شدید خانوادگی بوده؛ تحقیقات از همسر فقدانی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که همسر فقدانی پس از طرح شکایت در کلانتری و تشکیل پرونده اولیه، از محل سکونتش متواری شده و طی تماس با خانواده‌اش از آن‌ها درخواست پول کرده است.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده که نشان از ارتکاب جنایت با انگیزه اختلاف خانوادگی داشت، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و کاراگاهان در ادامه اقدامات خود اطلاع پیدا کردند که فردی به هویت میلاد قصد دارد تا پول مورد درخواست پری را، پس از تحویل گرفتن در تهران به دست وی در غرب کشور برساند.

اقدامات پلیسی کارآگاهان جهت شناسایی دقیقِ هویت تحویل گیرنده پول انجام و سرانجام میلاد 24 ساله در چهارراه ولیعصر شناسایی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

میلاد پس از انتقال به اداره یازدهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به قتل محمدرضا اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چند ماه پیش به صورت کاملاً اتفاقی با متهمه آشنا شده و بعد از مدت کوتاهی اطلاع پیدا کردم که پری با همسرش اختلاف شدیدی دارد؛ و همیشه می‌گفت که همسرش او و بچه‌هایش را کتک می‌زند.

میلاد در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: بعد از چند ماه، به همراه پری تصمیم به قتل همسرش گرفتیم؛ یک شب پری با من تماس گرفت و عنوان داشت که به همسرش قرص داده و او را بیهوش کرده‌؛ من هم به خانه آن‌ها رفته و مقتول را با ماشین به جاده ساوه ـ نرسیده به همدان برده و در زمانیکه در حال بهوش آمدن بود، با اسلحه کمری که از حدود یک هفته پیش تهیه کرده بودم، به او شلیک کرده و جسد را از کناره جاده و از ارتفاعی حدودا 20 متری به پایین پرتاب کردم.

با ظرف بنزین خودم را به بالاسر جنازه رسانده و آن‌را آتش زدم؛ پس از ارتکاب جنایت به روستایی در غرب کشور رفتم و طی تماس با پری موضوع را به وی اطلاع دادم و او نیز نزد من آمد؛ طی این مدت من و پری قصد داشتیم تا از کشور خارج شویم که پس از آمدن پری به روستا، قرار شد تا من برای تهیه پول به تهران بیایم که دستگیر شدم.

با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و شناسایی مخفیگاه پری در غرب کشور، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه متهمه در غرب کشور مراجعه و پیش از اطلاع وی از دستگیری میلاد، وی را نیز، در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، در همان محل دستگیری به مشارکت در جنایت و بیهوش کردن همسرش با استفاده از آبمیوه مسموم اعتراف کرد.

++++++++++++++++++++++

 

آزادی نوجوان ۱۲ ساله از دست آدم‌‌ربایان

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری ۱۴ آدم‌ربا و آزادی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌رباها پس از ۲۰ روز خبر داد.

 

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان گلستان اعلام کرد: ساعت 12:30 روز دوشنبه 27 خرداد، پسر بچه 12 ساله‌ای در یکی از خیابان‌های ‌گنبدکاووس توسط سرنشین یک‌دستگاه سواری پژو ربوده شد.

وی گفت: پس از اعلام این موضوع از طریق تماس‌های تلفنی به مرکز فوریت های پلیس 110 و هماهنگی با خانواده فرد ربوده شده تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری آدم رباها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این مدت متهمان پس از تماس با منزل نوجوان ربوده شده خواستار مبلغ 5 میلیارد تومان از پدر وی شدند و با تهدید وی به خروج از مرز خواستار عملی شدن نقشه خود بودند.

رئیس پلیس گلستان تصریح کرد: پس از 20 روز کار اطلاعاتی و پلیسی و کشف سرنخ‌های لازم در نخستین ساعات صبح روز گذشته 8 نفر از اعضاء باند بزرگ آدم ربایی طی 4 عملیات در استان‌های سیستان بلوچستان و گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی در ادامه گفت: در یکی از مهمترین این عملیات‌ها که با موفقیت نیز همراه بود مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مراجع قضایی به آدرس منزلی در یکی از خیابان‌های گرگان اعزام و موفق به دستگیری یکی از اعضاء این باند نیز شدند.

وی افزود: در بازرسی از منزل مورد نظر پسر بچه ربوده شده که بی حال و براثر شکنجه از دستان وی خون جاری بود، آزاد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان همچنین گفت: پس از رهاسازی نوجوان از چنگال آدم ربایان، موضوع به خانواده وی اطلاع و در یک فضای احساسی نوجوان ربوده شده تحویل خانواده‌اش شد. 

وی گفت: در بازرسی از متهمان که دارای سوابق متعدد ضرب و شتم و سرقت‌های به عنف در پرونده کیفری خود بودند دو قبضه سلاح و فشنگ مربوطه کشف شد.

+++++++++++++++++++++++++

 

هتک حرمت دختر جوان به خاطر دادن پاسخ منفی

فردی که به خاطر شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، موجب هتک حرمت وی در فضای مجازی شده بود، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ زارع پور رئیس پلیس فتا یزد اعلام کرد : پیرو شکایت دختری جوان مبنی بر هتک حرمت اینترنتی وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ زارع پور در تشریح این خبر گفت: بنابر اظهارات شاکی و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی عکس‌های خصوصی وی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با ارسال ایمیل‌هایی توهین آمیز برای شاکی و دوستانش موجب هتک حرمت وی شده است.

رئیس پلیس فتا یزد افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی متهم که از همکلاسی‌های شاکی بود شناسایی و دستگیر شد، متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اقرار و انگیزه خود را انتقام گیری به علت بی توجهی شاکی به تقاضای دوستی با وی عنوان کرد.

این مقام انتظامی به جوانان توصیه کرد اطلاعات و عکس‌های خصوصی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار نداده، همچنین از پاسخگویی به ایمیل‌های ناشناس و برقراری دوستی و ارتباط در فضای مجازی با افرادی که هویت واقعی آنها مشخص نمی باشد خودداری کنید.

++++++++++++++++++++++++++++

 

عامل راه‌اندازی وبلاگ مبتذل در اینترنت دستگیر شد

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم و تصاویر مبتذل در اینترنت خبر داد.

 

،سرهنگ نوراللهی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران اعلام کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی و رصدهای انجام شده در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا وبلاگی را که حاوی مطالب غیراخلاقی بوده و مدیر آن اقدام به انتشار داستان‌ها و تصاویر مستهجن می کرد را شناسایی و اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ نوراللهی ادامه داد: پس از بررسی های فنی و تخصصی صورت گرفته مدیر وبلاگ شناسایی و دستگیر شد، در بازبینی سیستم های مشارالیه تعداد زیادی فیلم و عکس مبتذل کشف و ضبط شد که متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و اظهار پشیمانی و ندامت کرد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد و افزود: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است.

+++++++++++++++++++++++

 

معرفی امام جمعه ی آغاجاری

 

 

معرفی امام جمعه ی آغاجاری 

 

مراسم معارفه حضرت حجتالاسلام نصاری اولین امام 

 

جمعه ی آغاجاری در محل سالن  احتماعات دبیرستان 

 

شهید سادات در مورخ 14/4/92  برگزار گردید

 

آیت‌الله سیدعلی موسوی جزایری در مراسم معرفی  امام جمعه 

 شهرستان آغاجاری  برگزار شد، اظهار داشتند :  

امروز، روز مبارکی است و خدا را شاکریم که نعمت و کرامت 

 نصیبمان کرد تا یکی از آرزویهای دیرینه ما محقق شود. 

وی افزود: این آرزو معارفه امام جمعه‌ای برای شهرستان 

 مهم و بااهمیت آغاجاری است که از مردمی دیندار و ولایتمدار 

 برخوردار است. 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد:  

با توجه به عنایت امام زمان (عج) به نحو احسنت این اقدام صورت

گرفت و با پیگیری‌های مداوم، حجت‌الاسلام منصور نصاری

به امامت جمعه شهرستان آغاجاری منصوب شد.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز

حجت‌الاسلام نصاری را تأیید کرده‌اند و امروز با معارفه وی،

این توفیق نصیب مردم شهرستان آغاجاری شده است.

موسوی جزایری همچنین عنوان کرد: برای امام جمعه این

شهرستان آرزوی سلامتی و توفیق داریم و از وی می‌خواهیم

 مشکلات و محرومیت‌های شهرستان را با همراهی سایر

 مسئولان شهری به جد پیگیری کند. 

 سپس محمدی زاده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ی

استان متن حکم   حجت الاسلام نصاری را قرائت نمودند.

 

+++++++++++++++++++++++++++=

حضار سپس بر سر مزار شهدای گمنام آغاجاری حاضرشدند و به

 قرائت فاتح پرداختند

+++++++++++++++++++

اولین نماز جمعه سپس به امامت حجت الاسلام نصاری قرائت شد. 

حجتالاسلام نصاری در خطبه های نماز جمعه  خود و دیگران را به

 تقوای الهی دعوت نمودند و ازهمه خواستند کیدهای شیطان را

خنثی نمایند . ایشان قرآن رامظلوم دانستند و خواستاربرگزاری

 تفسیر قرآن درماه مبارک رمضان شدند.

سپس نماز جمعه اقامه گردید.

حجتالاسلام ابوعلی امام جمعه بهبهان  از تمام ادارات و کسانی

که برای استقرار نماز جمعه در آغاجاری تلاش نمودند تشکر نمودند

 

آیت الله جزایری طی سخنانی فرمودند :

 توجه به معنویات به مراتب موجب رشد و توسعه ابعاد مختلف زندگی‌مان می‌شود، اذعان داشت: رعایت تقوی درهای رحمت را به روی ما می‌گشاید و مغفرت و برکت را سرازیر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: امیدواریم انتصاب امام جمعه شهرستان آغاجاری سرآغاز خیر و برکتی باشد تا شاهد پیشرفت روزبه‌روز و لحظه به لحظه این شهرستان باشیم و البته مطمئناً نیز چنین است.

وی با اشاره به اینکه آغاجاری شهری ریشه‌دار و مهم در استان و کشور است، اذعان داشت: امیدواریم با تعامل مضاعف و همیاری بیش از پیش مسئولان شهری این شهرستان هرچه سریع‌تر شاهد رفع محرومیت و پاک کردن چهره کمبود و کاستی ها از چهره این منطقه باشیم