اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 25/2/94

Image result for ‫یمن‬‎



رنگین کمان 25/2/94

 

تلاش بیگانگان برای ایجاد فضای بی اعتمادی در جامعه


روش‌های نمازخوان کردن بی‌نمازان

متهم اختلاس 300 میلیاردی دستگیر شد


 قرص بدنسازی جان 60 نفر را گرفت

 پیکر 222 شهید دفاع مقدس وارد کشور می‌شود

کشف محموله داروهای تقلبی

شایع ترین علت خونریزی معده


 فرار از پیری زود رس با 7 قانون


 رقابت‌های انتخاباتی آغاز شده

سوداگران مرگ 340 نوع مواد مخدر را وارد کشور کردند


 شاباک: اسرائیل بیش از هر زمانی به سقوط نزدیک شده است


دستگیری یکی دیگر از مسترهای فرقه ضاله حلقه

  

تلاش بیگانگان برای ایجاد فضای بی اعتمادی در جامعه

 

 

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور که طی روزهای گذشته برای شرکت در مراسم سالروز آزادسازی هویزه به خوزستان سفر کرده بود مطالب مهمی در خصوص پشت پرده جریانات تجزیه طلب خلق عرب خوزستان مطرح کردند. او با اشاره به اقدامات تجزیه طلبان در خوزستان طی سال های گذشته تصریح کرد:نتیجه کار این ها حادثه تروریستی حمیدیه می شود ،در حمیدیه چه کسانی را کشتند،نیروهای انتظامی که به شهادت رسیدند کجایی بودند؟ غیر از اینکه عرب بودند چه کسی آنها را کشت؟ آیا عربها کشتند،خیر پس چه کسی کشت؟

 

وی ادامه داد:دو تیم متشکل از 5 نفر در کل خوزستان 7 عملیات را انجام داده اند این افراد از دو خانواده مشخص هستند،نه چندقبیله و عشیره ،یعنی عمق نفوذ و پتانسیل عملیاتی آن ها بسیار محدود و ناتوان و فاقد زمینه مردمی بود.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی به دروغ پردازی های رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: رسانه ماهواره ای العربیه اعتراض و انقلاب در خوزستان را مطرح می کند اما واقعیت این است که اینها فاقد پشتوانه مردمی هستند باید این را به درستی تبیین و تاکید کرد مبادا کسی به این فکر کند که این نشانه نوعی عدم اعتماد است عدم اعتماد چیزی است که بیگانگان می خواهند از حادثه ای که مزدوران رقم زده اند به وجود بیاورند.

 

وی ادامه داد:آنها می خواهند یک ذهنیت منفی نسبت به عشایر عرب خوزستان که سردار ساز هستند به وجود بیاورند مبادا دچار چنین خطایی شویم.

 

شمخانی گفت:هدفی که بعثی ها در سال 59 داشتند امروز با روش ها متفاوتی شاهدش هستیم ما این را تجربه کرده ایم امروز بیش از آنکه تانک و توپ بفرستند توان نیمه سخت و نرم خود را به کار می گیرند البته سرشان به سنگ خورده و بیش از این به سنگ خواهد خورد.

 

وی افزود:کسانی که نسبت به این اقدامات خودسرانه که متصل به رژیم صهیونیستی است و با حمایت و سکوت امریکایی ها رخ می دهند ساکت هستند روزی باید پاسخ بدهند.

 

وی در پایان گفت: راه حل مشکلات در خوزستان مقابله نیست که مقابله خواه وناخواه در خدمت سرویس های عربستان و امارات قرار گرفتن است.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

روش‌های نمازخوان کردن بی‌نمازان

قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: وضعیت نمازخوانی در کشور مناسب نیست و این به آن معناست که به همان تعداد که نمازخوان در کشور وجود دارد، عده زیادی هم نسبت به ادای این فریضه واجب کاهل هستند.

او در  استان البرز، اظهار داشت: افزایش جمعیت نمازخوانان به برنامه‌ریزی، مطالعه و تخصیص اعتبار نیاز دارد؛ چراکه بدون این سه عامل این هدف به درستی محقق نمی‌شود.

قرائتی افزود: کسانی که دیگران را به نمازخواندن تشویق می‌کنند در مرحله اول خودشان باید این فریضه را به درستی به جای بیاورند چون بهترین تشویق و تبلیغ برای نمازخوانی این است که افراد بی‌نماز ارتباط مستقیم با نمازگزاران داشته باشند و ببینند که آنها به موقع و به طور کامل این واجب الهی را ادا می‌کنند.

وی در ادامه به نقش مساجد برای تشویق جوانان به نمازخوانی اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که برخی مساجد جوانان را فراری می‌دهند؛ چراکه اجازه نمی‌دهند آنها آن طور که می‌خواهند در مسجد حضور پیدا کرده و نماز خود را ادا کنند.

قرائتی اظهار کرد: برای این که بتوانیم افراد بی‌نماز را نمازخوان کنیم باید با اصول این کار آشنا شویم و در این مسیر نرم‌خویی و مهربانی را از یاد نبریم؛ چراکه حرف یک فرد عبوس و بدخلق به هیچ وجه در کسی اثر نمی‌کند.

وی در پایان گفت: یکی از بهترین روش‌ها برای این که افراد را تشویق به خواندن نماز کنیم این است که نعمت‌های خدا را به طور مداوم و مستمر به آنها یادآوری کنیم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

متهم اختلاس 300 میلیاردی دستگیر شد

متهم اختلاس 300 میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

اختلاس کننده که به خارج از کشور متواری شده بود با سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل گردید.

بر اساس این گزارش؛ متهم با اقدامات متقلبانه و برداشت از حساب سرفصل بستانکاران موقت (اتاق پایاپای) در تاریخ 29/5/92 پس از اختلاس مبلغ 300 میلیارد ریال با تهیه اسناد و مدارک جعلی به برخی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی تردد می­نمود که با تلاش و رد گیری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دام قانون افتاد.

 

شایان ذکر است؛ بعد از 7 ماه از اختلاس مذکور اقدام مشابهی در شهرستان بانه به وقوع پیوست که همه­ عوامل اختلاس پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

قرص بدنسازی جان 60 نفر را گرفت

در حالی که شبکه های ماهواره ای مردم بسیاری از کشورها از جمله ایرانیان را به استفاده از داروهای مضر برای کاهش وزن و یا بدنسازی تشویق می کنند، پلیس بین الملل (اینترپل) نسبت به استفاده از یک دارو که جان 60 نفر را در جهان گرفته است، هشدار داد.

 یک مقر اینترپل در سنگاپور اعلام کرد یک قرص رژیمی برای کاهش وزن و بدنسازی باعث مرگ بیش از 60 انسان در جهان شده است.

به نوشته تارنمای استار، پلیس بین الملل هشدار جهانی در خصوص یک ماده مخدر کشنده که در رژیم های غذایی و بدنسازی از آن استفاده می شود، صادر کرد.

اینترپل اعلام کرد «دی نیترو فنل 2.4» یا «دی.ان.پی» ماده ای است که در مواد منفجره استفاده می شود و پس از مرگ یک زن انگلیسی بر اثر مصرف این ماده و بستری شدن یک فرانسوی وضعیت هشدار صادر شد.

این انگلیسی که جان خود را از دست داده، هشت قرص را از طریق شبکه آنلاین اینترنت خریداری و مصرف کرده است.

اینترپل براساس مقررات نارنجی در مورد این ماده شیمیایی هشدار و آن را در بخش «تهدید قریب الوقوع» طبقه بندی کرد.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

        پیکر 222 شهید دفاع مقدس وارد کشور می‌شود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر 222 شهید دفاع مقدس به کشور همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) خبر داد.

 

 باقرزاده  در سردشت زیدون اعلام کرد: پیکر مطهر 222 شهید دفاع مقدس،در روز 28 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) وارد کشور خواهد شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) تعداد چهار شهید در 2 نقطه استان خوزستان تشییع خواهند شد که بخش سردشت زیدون و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از مکان‌هایی است که پیکر مطهر این شهدا در آن دفن خواهد شد.

وی اضافه کرد: در دو هفته اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در جنوب عراق فاو، ابو فلوس ،شلمچه، مجنون و زبیداد تعداد 222 شهید شناسایی شده است که در روز 28 اردیبهشت ماه از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد و مورد استقبال عشایر غیور دشت آزادگان قرار خواهند گرفت.

باقرزاده خاطرنشان کرد: این شهدا برای مراسم وداع به سوسنگرد منتقل خواهند شد و مراسم استقبال کاملا عشایری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) این شهدا تشییع خواهند شد انتظار می‌رود مردم از این شهدا استقبال باشکوهی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: تاکنون در سراسر کشور استقبال بسیار خوبی از شهدای گمنام شده است و یک‌هزار و 200 نقطه و 180 دانشگاه درکشور در نوبت هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه حرم مطهر شهدای گمنام باید مدیریت و برنامه داشته باشد افزود: برگزاری شب شعر، نقد کتاب دفاع مقدس، خاطره‌گویی از برنامه‌هایی است که مدیران این اماکن مطهر باید مدنظر داشته باشند.

باقرزاده اضافه کرد: باید سعی شود در کنار حرم مطهر شهدای گمنام یک کتابخانه دفاع مقدس راه‌اندازی شود تا نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت و کتاب و کتابخوانی که یک فریضه است آشنا شوند.

وی ادامه داد: شکی نیست که این شهدا با عنایت حضرت حق میهمان مردم و شهرها می‌شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شهدا میهمانان بهشتی هستند و باید به بهترین شکل ممکن جانمایی شوند.

++++++++++++++++++++++++++++++

کشف محموله داروهای تقلبی

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بی‌سابقه‌ترین محموله داروهای تقلبی و بدنسازی با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان خبر داد.

سید محمد صالحی گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در یکی از مناطق حاشیه‌ای اهواز، مقدار زیادی داروهای تقلبی کشف شد.

وی در خصوص این محموله ضبط شده تصریح کرد: از جمله داروها و موادی که در این محموله کشف و ضبط شد، می‌توان به 80 هزار نوع قرص‌های بدنسازی و کپسول‌های تقلبی، 20 هزار آمپول و 500 کیلوگرم پودر بدنسازی اشاره کرد که همگی در محل ذکر شده کشف شد.

صالحی افزود: تهیه و توزیع این داروها تحت عنوان داروهای نیروزا و بدنسازی انجام می‌شود که بعد از شناسایی این محل، با حکم قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و متهمان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: اعضای این باند سه نفر بودند که پس از انجام تحقیقات لازم از سوی نیروی انتظامی و تشکیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این حجم از کشفیات در حوزه داروهای تقلبی و بدنسازی در اهواز بی‌سابقه بوده است، بیان کرد: در این کشفیات همچنین 40 هزار ظرف مخصوص بسته‌بندی این مواد و دستگاه‌های پلمب نیز کشف شد که نشان می‌داد مجرمان، این داروها را به صورت دستی تهیه می‌کردند.

صالحی همچنین در خصوص نحوه عرضه داروهای تقلبی به مردم گفت: وقتی داروهای اصلی و مورد تائید معاونت غذا و دارو را می‌توان تنها از خود معاونت و داروخانه‌های سراسر استان تهیه کرد، بهتر است مردم دیگر به مغازه‌هایی که این داروها را به صورت غیرمجاز عرضه می‌کنند، مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان بیان کرد: توصیه ما به جوانان این است که برای انجام فعالیت‌های ورزشی، در صورتی که از داروهای نیروزا استفاده می‌کنند، حتما این کار را با مشورت پزشکان متخصص انجام دهند.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

شایع ترین علت خونریزی معده

دکتر ناصر ابراهیمی دریانی رئیس بخش گوارش بیمارستان امام خمینی با تاکید بر اینکه شایع ترین علت خونریزی معده مصرف مسکن ها است، گفت: خطر خونریزی در افرادی که همراه داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، داروهای ضد انعقادی نیز مصرف می کنند، بیشتر است.

او با بیان اینکه شدت خونریزی را از نوع ظاهر شدن آن می‌توان تشخیص داد، گفت: شایع ترین علت خونریزی معده مصرف مسکن ها به ویژه مسکن های ضد التهابی غیر استروئیدی مانند پروفن، آسپرین و دیکلوفناک است. 

این فوق تخصص گوارش و کبد تصریح کرد: خطر خونریزی معده با مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی در افراد مسن و بیمارانی که سابقه زخم اثنی عشر دارند و افرادی که همراه این نوع داروها، داروهای ضد انعقادی و ضد پلاکتی مانند آسپرین نیز مصرف می کنند، بیشتر است.

وی در خصوص علت خونریزی معده بیان کرد: زخم های پپتیک معده از علل خونریزی است و اغلب شروع زخم های اثنی عشر بیشتر از معده است که در 20 درصد موارد اولین تظاهرات زخم های اثنی عشر و معده به صورت خونریزی است.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران علت خونریزی معده را در بعضی مواقع ناشی از سرطان معده دانست و افزود: در این بیماران خونریزی معده به صورت کم خون شدن، مدفوع سیاه و در صورت شدید بودن خونریزی به شکل استفراغ خونی ظاهر می شود. 

رییس بخش گوارش بیمارستان امام خمینی با اشاره به اینکه علت های نادر دیگری نیز برای خونریزی معده وجود دارد، در پایان خاطر نشان کرد: وجود واریس مری و معده (گشاد شدن رگ ها) و به ویژه بیماری نارسایی کبدی می تواند باعث خونریزی معده شود، بنابراین در صورت خونریزی های شدید باید مشکل واریس را هم مدنظر داشت.
 +++++++++++++++++++++++++++++++++++

رقابت‌های انتخاباتی آغاز شده

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست مشترک استانداران سراسر کشور که در این وزارتخانه برگزار شد با بیان اینکه در سال جدید دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داریم اظهار داشت: رقابت‌ها از الان و یا قبل از سال به صورت پنهان شروع شده و با جلساتی که در استان‌ها برگزار و جلساتی که احزاب و گروه‌ها دارند و شناسایی کاندیداهای مختلف توسط گروه‌ها و احزاب به گونه‌ای پیش می‌رود نشان می‌دهد ما ان‌شالله امسال یک رقابت بسیار فشرده و با نشاط و قوی را در عرصه رقابت‌های سیاسی خواهیم داشت.

استانداری‌ها و فرمانداری‌ها باید تلاش کنند تا اعتماد مردم را ایجاد کرده و در جهت تقویت و وحدت در سطح خرد و کلان بپردازند چرا که گاهی یک اختلاف جزیی می‌تواند اختلافاتی را دامن بزند که در حوزه اجتماعی تاثیرگذار باشد و به راحتی تبدیل به یک مسئله مهم شود.

وزیر کشور درباره اتفاقاتی که در شهرستان مهاباد رخ داد اظهار داشت: این موضوع از جهات مختلف قابل بررسی است اصل مسئله یک موضوع شخصی بوده و نوع رابطه‌ای که متوفی با فرد خواستگارش داشته است این در شرایطی قرار می‌گیرد که این اتفاق می‌افتد و به علت نگرانی و ترس متوفی سعی می‌کند از پنجره هتل بیرون رود و نمی‌تواند خود را کنترل کند و این اتفاق رخ می‌دهد.

 

وزیر کشور با ابراز تأسف از بوجود آمدن این شرایط تأکید کرد: با توجه به اقداماتی که در فضای رسانه‌های معاند و ضد انقلاب صورت گرفت یک مسئله شخصی را به یک موضع سیاسی تبدیل کردند و شروع به دورغ‌پردازی‌ها و تحلیل‌های اشتباهی کردند علیه یک عنصر امنیتی که قصد تعرض به این خانم را داشته است و این خانم برای نجات خودش خود را از پنجره به بیرون پرت کرده است.

 

رحمانی فضلی تصریح کرد: فرد متهم در حال حاضر در اختیار نیروهای قضایی است و نه یک نیروی امنیتی و سیاسی است نه یک رابطه استخدامی با دولت دارد یک نیروی کارشناس تخصصی است که برای ارزیابی رفاه هتل‌ها گزارش تهیه می‌کند. 

 

وزیر کشور اضافه کرد: آنچه که اتفاق افتاد تحریک افکار عمومی بود که بلافاصله اجتماعی شد و یک عده که تحریک و تهیج شده بودند عمدتا جوانان مهابادی بودند و در مقابل هتل تجمع کرده و شیشه‌های هتل را می‌شکنند و دست به آتش‌سوزی می‌زنند ومردم نیز به علت کنجکاوی در آن محل جمع می‌شوند و جمعیت انبوهی را تشکیل می‌دهند.

 

وزیر کشور تأکید کرد: ما نگران بودیم از این فضای اجتماعی دشمنان و ضد انقلابیان سوء استفاده کنند و نهایتا این فضای اجتماعی به فضای سیاسی تبدیل شود بنابراین ما ابتدا از خود مردم استفاده کردیم از متنفذین محلی، روحانیون، امام جمعه‌های آن منطقه و افرادی که در حوزه‌های اجتماعی دارای جایگاه بودند از آنان خواهش کردیم تا با مردم صحبت کنند فرماندار شهرستان مهاباد که از بومیان همین منطقه است با مردم این منطقه صحبت کرد و نیروهای انتظامی در محل تقویت شدند و در تمام این شرایط خویشتن‌داری کردند علیرغم اینکه حدود 21 نفر از نیروهای انتظامی زخمی شدند و با سنگ مورد هجوم قرار گرفتند ولی هیچ اقدامی نکردند و مردم را به آرامش دعوت کردند که در اینجا لازم است که از خدمات نیروی انتظامی سپاسگزاری کنم.

 

 

وزیر کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: یکی از مسائلی که با آن روبرو هستیم مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی مردم است که باید به آن توجه کرد که یکی از مسائل اصلی ارتباط و تعامل دولت و ملت است و امیدوارم در سال همدلی و همزبانی این امر بهتر انجام شود

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سوداگران مرگ 340 نوع مواد مخدر را وارد کشور کردند

روان‌گردان‌ها موادی هستند که باعث اختلال در مغز و سیستم عصبی افراد می‌شوند و فردی که از این مواد استفاده می کند را وادار به استفاده مجدد می کنند. 

 

به تازگی 340 نوع ماده مخدر وارد کشور شده است. این مواد از 10 تا 20 ماده مخدر اصلی مشتق شده که تمامی آنها اثر مخدری  دارد . 

 

نکته قابل تامل این است که یکی از مواد مخدری که توسط جوانان مصرف شود، ترامادول است که به صورت قانونی در داروخانه‌های کشور به فروش می‌رسد. 

 

اگر چه مصرف ترامادول بدون نسخه پزشک ممنوع است ولی این ماده توسط برخی داروخانه‌ها بصورت آزاد به فروش می رسد که به شکل قرص و کپسول مصرف می‌شود. 

 

روانگردان‌های عجیب و غریب موجود! 

 

کروکودیل شایع‌ترین ماده مخدری است که در یک سال گذشته بعنوان بزرگترین معضل مواد مخدر کشور روسیه شناخته شده است البته ازمایشگاه‌های ایران وجود این ماده را در کشور تایید نکرده‌اند. 

 

گوشت بدن مصرف کنندگان این ماده بسیار قدرتمند پس از مدتی از بدن آنها جدا شده و از بین می‌رود و مصرف کننده این ماده بیش‌تر از یک سال زنده نخواهد ماند! 

 

LCD  (ال سی دی) قویترین ماده توهم‌زای دنیاست از سال 78 وارد کشور شده و بدلیل قیمت بالای آن (100 – 120 هزار تومان) در کشور ما مصرف چندانی ندارد. 

 

حشیش صنعتی؛ گیاه خشک توهم‌زا در کشور ترکیه مصرف می شود و در ایران هنوز گزارشی از مصرف آن وجود ندارد. 

 

این ماده در بسته‌بندی‌های جالب! به شکل گیاه خشک، بفروش می رسد که اثرات توهم زایی بالایی دارد. 

 

گل یک نوع شاهدانه با اثرات توهمی به شدت بالاست که اثر توهمی‌اش از شاهدانه به شدت بیشتر است. 

 

نمونه‌هایی از ماده گل در کشور به آزمایشگاه‌های مواد مخدر ارسال شده است. 

 

قارچ‌های توهم‌زا  

 

35000 نوع قارچ در دنیا وجود دارد. 

 

ماده توهم‌زای قارچ، بخشی از قارچ‌های دنیا است که به شکل دم کرده مشابه چای، مصرف می‌شود. مصرف این ماده در کشور ما چندان شایع نیست. 

 

در آخر به قرص ریتالین در شب های امتحان اشاره می‌کنیم. این قرص از جمله مواد اعتیادآور است که بعضی افراد بدون داشتن اطلاعاتی آن را مصرف می‌کنند. 

 

امیدواریم مسئولین کشور از واردات مواد مخدر به جامعه ما جلوگیری کنند و هموطنان نیز با انجام خود مراقبتی بعنوان یکی از راه‌های مهم پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ، باعث ایجاد جامعه ای پاک شوند. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

شاباک: اسرائیل بیش از هر زمانی به سقوط نزدیک شده است

رهبران سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کردند، روی کارآمدن کابینه جدید نتانیاهو، اسرائیل را بیش از هر زمان دیگر به فروپاشی نزدیک کرده است.


رهبران سابق شاباک در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد اظهار داشتند، سقوط اسرائیل با روی کار آمدن راستگرایان افراطی در کابینه جدید بنیامین نتانیاهو بیش از هر زمان دیگری نزدیک شده است.
مقامات سابق شاباک افزودند نبود عقلانیت و عملگرایی دولت باعث تضعیف گزینه‌های موجود شده است.
به گفته این مقامات، عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو موجب تقویت دشمنی فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها شده است و فروپاشی اسرائیل نزدیک است.
++++++++++++++++++++++++++++

دستگیری یکی دیگر از مسترهای فرقه ضاله حلقه

یکی از عناصر فرقه انحرافی عرفان کیهانی که در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی که به برگزاری کلاس‌های غیرقانونی و ترویج تفکرات فرقه اقدام کرده بود، دستگیر شد.

این خانم با اقرار به اینکه از فعالیت‌ غیرقانونی کلیه فعالیت‌های فرقه کیهانی و تشکیل کلاس‌ها اطلاع داشته و با علم به این موضوع به تشکیل کلاس‌ها اقدام کرده، مقادیر زیادی مال از این کلاس‌ها به دست آورده است.

لازم به ذکر است محمدعلی طاهری رئیس فرقه ضاله حلقه از ابتدای سال 90 به جرم توهین به مقدسات، دخالت در امور درمانی، تحصیل مال نامشروع و جعل عنوان به پنج سال حبس، 900 میلیون تومان جریمه نقدی و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

فعالیت اصلی این فرقه کاذب در قالب دوره‌های آموزشی و برگزاری جلسات جن‌گیری از سال 1370 توسعه یافت، در این جلسات به افراد این گونه القا می‏‌شد که علت بیماری آن‌ها رسوخ اجنه یا ارواح سرگردان است و طاهری می‏‌تواند با خارج کردن آن‌ها سلامتی را به افراد برگرداند، نام این روش را سایمنتولوژی گذاشتند و ادعا کردند که جوایز و مدارک بین المللی به این روش تعلق گرفته است.

پس از مدتی با افزایش آسیب‏‌های روحی روانی در اثر تلقینات عرفان حلقه و فروپاشی برخی از خانواده‏‌های آسیب دیدگان، محمدعلی طاهری محاکمه شد و برای تحمل چهار سال حبس از سال 90 به زندان افتاد، در این مدت برخی از شبکه‏‌های بیگانه از او به عنوان یک دانشمند ایرانی و گاهی زندانی سیاسی یاد کردند!

یکی از ترفندهای بنیان‌گذار عرفان حلقه برای موجه نشان دادن آموزه‌های انحرافی خود، استفاده از آیات قرآن است، او با زیرکی برای جذب مخاطب مسلمان خود، آیات قرآن را دستاویز قرار داده و با تفسیرهای غلط قصد دارد عقاید انحرافی خود را با کلام الهی تأیید کند و در این زمینه دست به انتشار کتاب با عناوینی نظیر عرفان کیهانی (حلقه)، انسان از منظری دیگر، بینش انسان، انسان و معرفت و ... زد که در این کتاب‌ها به وضوح تفکرات انحرافی وی به چش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد