اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 27/2/94



اخبار آغاجاری 27/2/94

برگزاری نماز جمعه

جشن بعثت

همایش نماز

افتتاح سالن ورزشی

 

 

برگزاری نماز جمعه

نماز جمعه در مورخ 25/2/94 و در مسجد جامع آغاجاری برگزار گردید. حجتالاسلام نصاری در خطبه ی اول حضار را به تقوای الهی توصیه نمود و در خطبه ی دوم اظهار داشتند : از مدتها قبل شایعاتی در مورد جابجایی اینجانب مطرح بود که جابجایی ائمه ی جمعه یک امر طبیعی است. هر ماه تعدادی جابحا می شوند و شورای سیاستگذاری از مدتی قبل به اینجانب پیشنهاد دادند و من هم پس از مشورت با آیت الله جزایری پذیرفتم. شهرستان باوی با مرکزیت ملاثانی حدود هشتاد هزار جمعیت دارد و بسیار بزرگتر از آغاجاری است و در حقیقت این ارتقاء می باشد و من از تمامی کسانی که در طول این مدت همکاری داشتند تشکر می کنم و نسبت به کسانی که شایعه پراکنی و تهمت زدند گذشت می کنم ولی از آنها می خواهم منبعد از این کارها نکنند.

+++++++++++++++++++++++++

جشن بعثت

بمناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) مراسم جشنی در مورخ 25/2/94 و در مهدیه ی آغاجاری برگزار گردید. در این مراسم مداحان اهل بیت به مداحی پرداختند. همچنین در حسینیه ی ثار الله (ع) مراسم جشنی برگزار گردید.

++++++++++++++++++++++++++++

همایش نماز

دومین همایش نماز در روز چهارشنبه مورخ 23/2/94  راس ساعت 30 : 10 صبحدر سالن شهدای شهرداری برگزار گردید. حجتالاسلام مرادی امام جمعه ی موقت شهرستان و یکتار فرماندار با ذکر احادیثی به بیان اهمیت نماز پرداختند. در پایان این مراسم به پنجاه نفر از نمازگزاران و خادمین نماز هدایایی اهداء گردید.

+++++++++++++++++++++++++++++

افتتاح سالن ورزشی

این افتتاحیه با حضور مهندس عبدالجبار یکتا فرماندار،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری، مسئولین ادارات  وجمعی از ورزشکاران برگزار شد.

درابتدای مراسم یکتا فرماندار ضمن محکوم نمودن حمله دد منشانه کشورهای متخاصم به مردم یمن خواستار توقف این حملات گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری در احداث این مجموعه بسیار خوب جهت استفاده ورزشکاران تقدیر نمودند و خواستار مساعدت ورزشکاران در حفظ ونگهداری این سالن گردیدند.

در ادامه باورساد مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری ضمن استناد به حدیثی از رسول اکرم (ص)رستگاری را مهم ترین هدف اعلام نمود و تقبل نگهداری این مجتمع ورزشی چند منظوره را برعهده گرفتند.

وی خدمت رسانی وارائه خدمات به اهالی شهرستان آغاجاری را از وظایف اصلی شرکت بهره برداری نفت و گاز دانستند و اعلام نمودند در آینده خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

در پایان مراسم افتتاحیه سالن چند منظوره غدیر با حضور فرماندارشهرستان ومدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز، روسای ادارات شهرستان و ورزشکاران افتتاح گردید.

این مجتمع ورزشی که در شهریور سال گذشته آماده بهره برداری شده بود اما به دلیل اختلاف مالکیت و عدم تقبل هزینه های جاری آن مابین اداره ورزش و جوانان و شرکت بهره برداری نفت و گاز تا امسال بلاتکلیف مانده بود اما با تلاش های مسئولین شهرستان آغاجاری بالاخره این پروژه به بهره برداری رسید و جوانان مستعد و شایسته این شهرستان می توانند اوقات فراغت خود را در این مجتمع صرف نمایند.

گفتنی است سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن فوتبال در منطقه شهری آغاجاری با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری شد. این سالن چندمنظوره که در زمینی به مساحت ٣٠ هزار متر مربع و زیر بنای ٢ هزار و ١١٢ متر مربع احداث شده شامل سوله ای به ابعاد ٣٢ در ٤٨ متر و زمین چمن به ابعاد ٧٠ در ١١٠ متر به همراه محوطه سازی حدود ٦٣٣٠ متر مربع است.

رختکن، اتاق نگهبانی، سرویس های بهداشتی، سیستم تهویه، حصار فلزی، فضای سبز درختکاری شده با متراژ ١٣ هزار و ٢٠٧ متر مربع و جایگاه تماشاچیان با گنجایش ٥٣٠ نفر از دیگر ویژگی های این مجموعه است.

 

++++++++++++++++++


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد