اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

استقبال از علیرضا دهقان

 

 

استقبال از علیرضا دهقان: 

علیرضا دهقان ، قهرمان وزنه برداری وزن 82  کیلو گرم در میان 

 استقبال مردم آغاجاری وارد آغاجاری شد. جوانان  با ساز و  

دهل و حرکت موتور سوارها ایشان را از ورودی شهر تا درب  

منزل آنها همراهی نمودند. علیرضا دهقان در مسابقات جهانی 

 ازبکستان سه مدال طلا را کسب نمودند و عنوان قهرمانی  

جهان را  کسب نمودند و افتخاری برای خود و خانواده کسب 

 نمودند. این قهرمانی بر خانواده ی محترم ایشان و مردم آغاجاری 

مبارک باد. 

 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 

وزنه بردار خوزستانی عضو تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور در رقابت های جهانی ازبکستان به سه مدال، درخشش خیره ای کننده در این رقابتها داشت.

  علیرضا دهقان وزنه برداری خوزستانی که از سوی مربیان تیم ملی برای حضور در دسته 85 کیلوگرم رقابتهای نوجوانان جهان در ازبکستان انتخاب شده بود، عصر جمعه در نمایشی مطلوب تیم ملی ایران را صاحب سه مدال خوش رنگ طلا کرد.

در چهارمین روز از سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در تاشکند ازبکستان، این وزنه بردار در دسته 85 کیلوگرم نمایشی مقتدرانه داشت و در رقابت با وزنه برداران چین و روسیه با حدنصاب مجموع 319 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

دهقان در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 139 کیلویی در همان اولین حرکت، مدال نقره خود را مسجل کرد و در ادامه با مهار وزنه 146 کیلویی، یک کیلوگرم بیشتر از ایژانگ چنگ از چین را به نام خود به ثبت رساند و مدال طلای یک ضرب را به دست آورد.

این وزنه بردار خوزستانی همچنین با مهار وزنه 146، رکورد یک ضرب دسته 85 ایران را نیز پس از پنج سال به میزان دو کیلوگرم ارتقا بخشید.

نماینده ایران در حرکت دوضرب نیز شروع خوبی داشت و با مهار وزنه 168 کیلویی در  حرکت نخست قهرمانی خود را مسجل کرد. دهقان در ادامه پشت وزنه 173 کیلویی ایستاد و با بالای سر بردن آن و رسیدن به حدنصاب 319 کیلوگرم، رکورد مجموع ایران را که تا پیش از این با 316 کیلوگرم در اختیار سعید محمدپور بود به میزان سه کیلوگرم ارتقا بخشید تا قهرمانی هایش با دوبار شکستن رکوردهای ایران رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد. 

اهمیت قهرمانی علیرضا دهقان زمانی دوچندان می شود که بدانیم این وزنه بردار  تا یک ماه پیش در دسته 94 کیلوگرم وزنه می زد اما با صلاحدید کادر فنی چیزی در حدود 10 کیلوگرم از وزن بدن خود کاست تا شانس مدال آوری تیم وزنه برداری ایران در اوزان 85 و 94 کیلوگرم بیشتر شود.

در رقابتهای دسته 85 کیلوگرم پس از علیرضا دهقان، ایژانگ چنگ از چین با حدنصاب مجموع 312 کیلوگرم (145 یکضرب و 167 دوضرب) نایب قهرمان شد و الکساندر ماجوشین از روسیه با حدنصاب 303 کیلوگرم (137 یکضرب و 166 دوضرب) روی سکوی سوم دنیا ایستاد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد