اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

مظلومیت خوزستان یک واقعیت است

 

 

مظلومیت خوزستان یک واقعیت است 

نماینده بهبهان  و آغاجاری  در مجلس شورای اسلامی 

 

, با انتقاد از محرومیت استان خوزستان گفت:  

محرومیت استان خوزستان گفتنی نیست، شنیدنی بلکه  

دیدنی است. مظلومیت خوزستان یک حکایت نیست،  

شکایت هم نیست؛ بلکه یک واقعیت است. 

 

محمدباقر شریعتی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوزستان با وجود اینکه بیشترین سدها در آن است آب آشامیدنی ندارد، بسیاری از شهرهای آن آب سالم ندارند؛ خوزستان است و بیمارستان‌های فرسوده و جاده‌های مرگ که هر روز بیش از دیروز قربانی می‌گیرد، در این شرایط آیا گریه برای خوزستان سزاوار نیست؟

او ادامه داد: خوزستان سالی 40 میلیون تن کالا حمل و نقل می‌کنند و از این نظر رتبه اول تا سوم دارد ولی در داشتن جاده‌های اصلی رتبه چهاردهم است.

نماینده مردم بهبهان با طرح این پرسش که آیا استان خوزستان امنیتی است گفت: آیا مرجعی هست به این سوال پاسخ دهد؟ مدتهاست این موضوع در بسیاری از موارد مهم مثل سرمایه‌گذاری پوششی شده برای عدم توسعه استان خوزستان.

شریعتی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: آقای روحانی با شعار تدبیر و امید به عرصه آمدید؛ یعنی دو کلید واژه که مدتها گمشده مردم ایران بود، شما توانستید گمشده مردم ایران را به آنها بازگردانید؛ مردم مطالبات خود را با رای دادن به شما می‌خواهند و این یک انتظار به حق است؛ همانطور که در مناظره خود فرمودید که من حقوقدانم انتظار می‌رود رویه تعامل را در پیش بگیریم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مشخصه بارز شما تجربه در مسئله سیاست خارجی است، انتظار می‌رود در سایه حمایت‌های رهبری و مردم در فضای متعادل زمینه‌های لازم برای مذاکره در دستور کار قرار دهیم و از این طریق گشایش‌های سیاسی و اقتصادی را با کلید تدبیر برای جامعه به ارمغان بیاوریم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نهایت تعامل و همکاری را با رییس جمهور منتخب خواهد داشت گفت: از همه نماینده‌ها در مجلس می‌خواهم از همین ابتدا ساز مخالف ننوازند و دولت امید را همکاری کنند.

نماینده بهبهان در پایان به برخی از مشکلاتش در حوزه انتخابیه‌اش از قبیل بیکاری جوانان، راه‌اندازی فرودگاه و ‌شبانه‌روزی کردن تنها درمانگاه این شهر اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد