اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 24/9/92

 

 

 

 

  

رنگین کمان   24/9/92

 

هلاکت تعدادی از اشرار در جنوب شرق کشور 

حمایت مالی منافقین از برخی رسانه های عراقی 

جاسوس انگلیس در ایران دستگیر شد 

 انهدام فرقه ضاله آلوده به فساد اخلاقی در شیراز 

اسرائیل: قدرت موشکی حزب‌الله 10 برابر شده است 

دستگیری بزرگ‌ترین باند سارقان اینترنتی 

84 درصد جرایم سایبری مالی است 

اعتراض 500 نویسنده مطرح جهانی به جاسوسی آمریکا

 

 

 

 

 

 

 

هلاکت تعدادی از اشرار در جنوب شرق کشور


روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از هلاکت تعدادی از اشرار در جنوب شرق کشور خبر داد.
در پی اقدام دوشنبه شب اشرار در گروگان‌گیری دو تن از هموطنان عزیز، رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه دیروز طی یک عملیات غافلگیرانه در منطقه عمومی ایرانشهر، ضمن آزادی گروگان‌ها، تعدادی از اشرار مسلح را به هلاکت رساندند.
بر اساس این گزارش، در این عملیات سه تن از اشرار کشته و سه تن دیگر نیز دستگیر شدند.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حمایت مالی منافقین از برخی رسانه های عراقی

یک مقام آگاه دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی از حمایت مالی گروهک تروریستی منافقین از برخی رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری عراق خبر داد.

 این مقام آگاه امنیتی می گوید : گروهک تروریستی منافقین برای انعکاس اخبار سراسر فریب خود در منطقه از برخی شبکه های تلویزیونی عراقی حمایت مالی می کنند.

وی توضیح داد: همچنین این گروهک تروریستی در اقدام هماهنگ به منظور جذب و سازماندهی نیروهای جدید و خوراک دهی تبلیغاتی به هواداران خود در عراق و برخی کشورهای عربی از رسانه های مکتوب و نوشتاری عراقی نیز با پرداخت مبالغ قابل توجه حمایت مالی می کند.

این مقام امنیتی اضافه کرد: در این خصوص اداره ارتباطات و رسانه های عراق طی بیانیه ای اعلام کرده است حق لغو این مجوزها را دارد زیرا این رسانه ها ناقض امنیت ملی عراق هستند.

+++++++++++++++++++++++++++++

 

جاسوس انگلیس در ایران دستگیر شد

رئیس دادگاه انقلاب کرمان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) یک جاسوس MI6 شناسایی و دستگیر شد. دادخدا سالاری با بیان این مطلب گفت: این جاسوس پس از چندین ماه فعالیت اطلاعاتی پیچیده به حول و قوه الهی در دام افتاد.

وی بیان داشت: متهم مذکور در 11 نوبت در داخل و خارج از کشور بصورت حضوری با افسران اطلاعاتی کشور انگلیس ارتباط برقرار نموده و در هر ملاقات نیز اطلاعات مورد نظر سرویس جاسوسی مذکور را تحویل داده و البته یکسری راهکارهایی را بر علیه منافع جمهوری اسلامی ایران از سرویس اطلاعاتی انگلیس اخذ کرده است.

این مسئول قضایی از ارتباط جاسوس دستگیر شده با چهار افسر اطلاعاتی خبردارد و اظهارداشت : با هدایت و آموزش های این افسران اطلاعاتی ، جاسوس مذکور اطلاعات خواسته شده و مورد نظر آنها را جمع آوری و سپس به کشور مبدأ جاسوسی منتقل کرده است.

سالاری یادآور شد: محاکمه این جاسوس در حال انجام است و متهم به جرائم خود اعتراف دارد.
 

+++++++++++++++++++++++++++++++++

 


چهار عضو یک فرقه ضاله انحرافی که با فریب مردم از جمله افراد تحصیلکرده اخاذی و به انجام اعمال غیراخلاقی مبادرت می‌کردند با همت نیرو‌های امنیتی سپاه فجر فارس شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش فارس از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، مبلغان این فرقه ضاله با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی و طرح مسائل انحرافی و ادعاهای دروغین مرید و مرادی اقدام به اغفال افراد و جذب آنان می‌کردند.
این فرقه سوژه‌های خود را به صورت فامیلی انتخاب می‌کردند و با شگردهای تعبیر خواب و القای مسائل دروغین به آنان اقدام به فریب مخاطبان خود می‌کردند. این افراد با سوءاستفاده از اعتقادات و باورهای قلبی مردم به خداوند، بیش از 90 نفر را از این طریق جذب کرده بودند.
مبلغان این فرقه ضاله با تجویز اقدامات ریاضتی از قبیل پیاده‌روی معکوس، خوردن تخم‌مرغ و پرتقال با پوست و دیگر مواردی از این دست به اصطلاح مریدان خود را طی مراحل سیر و سلوک هفت‌گانه مورد آزمایش قرار می‌دادند و با قدرت نفوذ کلام خود اقدام به فریب زنان و دختران کرده و به آنان تجاوز می‌کردند.
این افراد بیش از 100 میلیون تومان کلاهبرداری و اخاذی نیز کرده‌اند و شگردهای ماهرانه این مبلغان باعث شده بود حتی افرادی با تحصیلات و مدارج دانشگاهی و علمی نیز جزو طعمه‌های این فرقه قرار گیرند.فساد اخلاقی بین عوامل و عناصر این فرقه انحرافی با شدت بسیار رواج داشته است.
سرکرده این فرقه ضاله فردی است تهرانی‌الاصل که در سال 1381 به شیراز وارد شد و با جمع کردن عده‌ای به دور خود و دادن القابی مانند پیر دلیل و... به دنبال جذب افراد رفت.

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++

 


یک مقام نظامی اسرائیل اعلام کرد قدرت موشکی حزب‌الله لبنان نسبت به گذشته 10 برابر شده است.
به گزارش خبرگزاری ها به نقل از پایگاه خبری «شرق الاوسط»، یکی از مقامات نظامی عالیرتبه در ارتش اسرائیل اظهار داشت، حزب‌الله در سال 2006، 500 فروند موشک داشت اما در حال حاضر به 5000 موشک رسیده است.
در همین رابطه نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان اظهار داشت، وجود مقاومت برای حفظ لبنان از تهدیدهای رژیم صهیونیستی ضروری است. وی افزود، مقاومت خط قرمز لبنان است و کسانی که از اسلحه مقاومت ابراز ناراحتی می‌کنند باید بر نظر خود در این زمینه خط بطلان بکشند.
نبیه‌بری تاکید کرد، سلاح مقاومت استفاده داخلی ندارد و تنها به سوی دشمن نشانه می‌رود.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

دستگیری بزرگ‌ترین باند سارقان اینترنتی

سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان مازندران می گوید : اعضای این باند بزرگ اینترنتی چهار نفره ، متشکل از  سه مرد و یک نفر زن در حین ارتکاب جرم در مازندران دستگیر شدند. این افراد با شناسایی افرادی که مقداری پول قابل توجهی در حساب‌شان دارند، طعمه‌هایشان را با ترفندهای مختلف پای صندوق‌های عابر بانک می‌کشاندند.  متهمان با ارسال پیامک به تلفن همراه طعمه‌ها‌ی‌شان به آنها اعلام می‌کردند که در طرح هزاران لبخند همراه اول و یا یکی از مسابقات که اپراتورهای تلفن همراه اجرا می‌کنند،برنده شدید.
پس از ارسال پیامک از فردی که قرار بود اخاذی شود کد ملی را درخواست می‌کردند. وی بیان داشت: پس از دریافت کد ملی و ارسال کد به سامانه مرکز آمار ایران مشخصات بیشتر فرد مورد نظرشان را دریافت و با ارسال پیامک اعتماد فردی که قرار است از وی اخاذی شود جلب می‌شد. این مسئول ادامه داد: با جلب اعتماد فرد مورد با شگرد طعمه با پای دستگاه خود پرداز می‌کشاندند و با دریافت مشخصات عابر بانک و ایجاد رمز اینترنتی که تنها در اختیار خودشان بود در فرصتی مناسب مبالغ موجود در کارت عابر را تخلیه می‌کردند. فرمانده انتظامی مازندران بیان داشت: متهمان در استان‌های مختلف کشور این شگرد را اجرایی کردند. این مسئول میزان پولی که متهمان توانستند از مال‌باختگان دریافت کنند مبلغ 8 میلیارد و 830 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این متهمان در استان‌های شمالی کشور، مرکزی، خراسان، کرمان،کرمانشاه، سابقه اخاذی دارند. وی اضافه کرد: تاکنون 89 مال باخته در سراسر کشور از این افراد شکایت کردند. این مسئول ادامه داد: با رسانه‌ای کردن این موضوع احتمال افزایش تعداد مال‌باختگان نیز وجود دارد.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه اعضای اصلی این باند چهار نفره هستند،گفت: 20 نفر دیگر از متهمان درجه چندم هستند که با قرار وثیقه آزاد هستند که اطلاعات این افراد نیز در اختیار مقامات قضایی قرار داده شد.
جعفری‌نسب در ادامه بیان داشت: این متهمان با شگردهای که داشتند از همه گونه افراد در جامعه سرقت کردند.
وی در پایان گفت: در بین مالباختگان استاد دانشگاه، متخصص قبل و عروق،بیکار و کارگر نیز دیده می‌شود.

++++++++++++++++++++++++++++++++

84 درصد جرایم سایبری مالی است

 
سردار سیدکمال هادیانفر رئیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا

می گوید :

مردم باید درخصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی آگاه باشند . امروز بیش از 45 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد در حالی که 23 میلیون نفر آنان را جوانان تشکیل می‌دهند.
به گفته وی، حدود 41 درصد کاربران ایرانی از اینترنت برای جستجوی اطلاعات و اخبار، 19 درصد خدمات بانکداری الکترونیک، 16 درصد دانلود، 14 درصد شبکه‌های اجتماعی و 10 درصد به عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده می‌کنند و  84 درصد جرایم در فضای سایبری جرایم مالی است،

+++++++++++++++++++++++++++++++


500 نویسنده برجسته از 81 کشور جهان با صدور بیانیه‌ای جاسوسی آمریکا از شهروندان دیگر کشورها را محکوم کردند.
در میان این نویسندگان مطرح بین‌المللی، پنج برنده جایزه صلح نوبل نیز دیده می‌شود که در این بیانیه علاوه بر اینکه جاسوسی از مردم از سوی دولتمردان آمریکایی را موجب «تضعیف حقوق بشر و دموکراسی» دانسته‌اند، از دولتمردانشان به خاطر داشتن «عملکرد ضعیف در مقابل آمریکایی‌ها» انتقاد کردند.
مارگارت اتوود، دان دلیو، اورهان پاموک، گونتر گراس و آروند اتی‌روی، از جمله افراد سرشناس امضا‌کننده این بیانیه هستند. این بیانیه به صراحت می‌‌گوید «ظرفیت سازمان‌‌های اطلاعاتی برای جاسوسی از ارتباطات دیجیتال میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان، همه را مظنون بالقوه تبدیل کرده و ادامه این روند پیامدهای نگران‌کننده‌ای برای جوامع مختلف دارد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد