اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 28/10/92

 

 

  

رنگین کمان  28/10/92 

 پیامبر ما ابوسفیان است 

تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده‌اند  

 حمایت دولت از زنان معتاد و خانواده معتادان  

خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام 

روش‌های جدید جاسوسی آمریکا از هزاران رایانه در جهان  

  

 

 

 

 

پیامبر ما ابوسفیان است


زهران علوش" رهبر تروریست‌های "الجبهه اسلامیه" براساس فیلمی که بر روی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی منتشر شده خود را پیرو ابوسفیان معرفی نموده است . او و طرفدارانش  پیروان تفکرات القاعده هستند.علوش رهبر تروریست‌هایی متشکل از چهل گروه تروریستی را تشکیل می‌دهد که با پشتیبانی سعودی در چند ماه پیش  در سوریه ، اعلام موجودیت و استقلال نمود، آمریکا این گروه را یک گروه معتدل توصیف کرده و تلاش داشت آن را در کنفرانس ژنو 2 بگنجاند، اما با انتشار این ویدئو بر همگان ثابت شده که این گروه نیز یک گروه افراطی است و با القاعده هیچ تفاوتی ندارد.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

        تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده‌اند

 

عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور  اظهارداشت:

با تلاش‏های صورت گرفته، تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده و اطلاعات خوبی از آنها به دست آمده است و در عین حال، درصدد رایزنی و مذاکره با مسئولان پاکستانی به عنوان کشور همسایه هستیم تا در آینده بتوانیم جلوی این قبیل حوادث را بگیریم چرا که اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

حمایت دولت از زنان معتاد و خانواده معتادان

دین‌پرست معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر از برنامه حمایتی ویژه از زنان معتاد و خانواده معتادان خبر داد و گفت: 48 درصد زندانیان کشور به طور مستقیم با جرائم مواد مخدر در ارتباط هستند و باید از معتادان متاهل و خانواده معتادان حمایت شود.

متاسفانه در حوزه ماموریت‌های حمایتی از خانواده معتادان خلأ وجود دارد البته نه این که حمایتی نمی‌شود اما با نگاهی همه‌جانبه نیست.در حال حاضر کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر از این خانواده‌ها حمایت می‌کنند اما این حمایت‌ها انسجام لازم را ندارند. حداقل 48 درصد از زندانیان کشور به طور مستقیم با جرائم مواد مخدر در ارتباط هستند و در این میان افراد معتادی که متاهل هستند و محکومان مواد مخدری که متاهل هستند نیز باید در نظر گرفت.

او با اشاره به این که 9/3 درصد جمعیت معتادان را زنان تشکیل می‌دهند گفت: بیشترین ماده مصرفی آنان به:  ترتیب تریاک، شیشه و کراک است و اولین سن مصرفی مواد در نیمی از جمعیت زنان معتاد، 15 تا 19 سالگی است.

وی افزود: همچنین 62 درصد زنان معتاد، متاهل هستند که نشان می‌دهد آنها به دلیل اعتیاد همسر، مشکلات خانوادگی و فقر به سمت مصرف مواد رفته‌اند.

+++++++++++++++++++++++++++++++

خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام

آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه با هشدار درباره خطر تفکرات تکفیری و سلفی در جهان اسلام، از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی کشور خواست به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.جریان‌های تکفیری همچون موریانه «وحدت اسلامی» را از درون می‌خورند. جریان‌های تکفیری و سلفی هیچ ربطی به اسلام و اعتقادات برادران اهل سنت ندارند، بلکه فرقه‌هایی ساخته و پرداخته غرب برای تضعیف جوامع اسلامی هستند.من از  وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران می‌خواهیم که در برابر خطر ورود جریان‌های تکفیری به کشور هوشیار باشند و دیدگاه‌های تکفیری را به هیچ وجه از جنس اختلاف‌نظر مذاهب اسلامی تلقی نکنند، بلکه برخوردی متناسب با ماهیت ضد امنیتی این جریان‌ها در پیش بگیرند.رئیس قوه قضائیه در ادامه با یادآوری رساله‌های فراوانی که به قلم بزرگان اهل ‌سنت در مخالفت با دیدگاه‌های محمدبن عبدالوهاب بنیانگذار جریان‌های تکفیری در جهان اسلام، نوشته شده است اظهار کرد: از هموطنان اهل سنت نیز انتظار داریم که جریان‌های تکفیری را از خود طرد کنند و اجازه ندهند این جریانات استعماری و فاسد به کشور نفوذ کنند

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

روش‌های جدید جاسوسی آمریکا از هزاران رایانه در جهان


جدیدترین اسناد منتشر شده درمورد «رسوایی» جاسوسی‌های آمریکا، نشان می‌دهد آژانس امنیت ملی این‌کشور در ده‌ها هزار رایانه سرتاسر جهان نرم‌افزارهای جاسوسی نصب کرده است.
روزنامه «نیویورک» تایمز برگ دیگری از اسناد فوق محرمانه منتشر شده از سوی «ادوارد اسنودن»، مأمور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (ان‌اس‌ای) را منتشر و به همراه اظهارنظر برخی کارشناسان پرده دیگری از «دزدی اطلاعات» کاخ سفید را برملا کرد.
بر اساس این اسناد  در دستکم 100هزار رایانه (خارج از آمریکا) نرم‌افزارهایی تعبیه کرده که حتی بدون نیاز به اینترنت (درحالی که رایانه به اینترنت وصل نیست) اقدام به سرقت اطلاعات می‌کند. در این شیوه جاسوسی که از سال 2008 درحال انجام است، برنامه مورد نظر از طریق شبکه‌های انفورماتیک وارد رایانه‌ها می‌شود. براساس این گزارش، این سیستم با استفاده از فرکانس‌های رادیویی که از مدارهای چاپی یا کارت‌های یو‌اس‌بی- که در رایانه جاسازی شده- عمل می‌کند.
در این گزارش ضمن اشاره به نام کشورهایی مانند : ایران ، چین، روسیه، هند، مکزیک، عربستان و پاکستان به عنوان اهداف جاسوسی آمده است: «فناوری‌های فرکانس‌های رادیویی امکان حل یکی از بزرگترین مشکلات سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا را که نفوذ به رایانه‌هایی بود که مخالفان و برخی متحدان آمریکا تلاش می‌کردند آنها را از جاسوسی یا هک شدن محفوظ نگاه دارند، فراهم کرد». به نوشته این روزنامه، در بیشتر موارد، یک فرستنده رادیویی باید به صورت فیزیکی توسط یک جاسوس، یک سازنده یا کاربری که از عملکرد این فرستنده اطلاع ندارد، کار گذاشته شود.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد