اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 26/11/92

 

اخبار آغاجاری 26/11/92 

برگزاری نماز جمعه ی هفته 

کسب مقام توسط  نوجوانان آغاجاری  

سالگرد شهادت افتخار آفرینان آغاجاری در والفجر 8 

پای درد دل مردم 

 

 

 

 

 

برگزاری نماز جمعه ی هفته

نماز جمعه ی این هفته در تاریخ 25/11/92 در مسجد جامع آغاجاری برگزار گردید. حجتالاسلام نصاری امام جمعه  در خطبه ی اول در ادامه ی سخنان خود در مورد ورع سخنانی بیان نمودند و اظهار داشتند : ورع یعنی اینکه انسان گناه نکند. وقتی ماموران شاه امام (ره) را دستگیر کردند. آنها از ترس می لرزیدند و امام به آنها دلداری می دادند که نترسید. امام چون متکی به خدا بود و ورع داشت ، از کسی نمی ترسید. انسان با ورع  جز از خدا نمی ترسد. البته تقوی از ورع بالا تر است و انسان با تقوی علاوه بر اینکه گناه نمی کند ، بلکه مواظبت بر اعمال  و واجبات خود دارد.

ایشان در خطبه ی دوم در مورد سالگرد فتوای حضرت امام در مورد سلمان رشدی اظهار داشتند : کشورهای اروپایی پس از این فتوی سفرای خود را از ایران در اعتراض خارج کردند ولی امام فرمودند : مجبور می شوند با ذلت برگردند  و همینطور هم شد.

ایشان در مورد تهدید سران آمریکا به تهدید مردم ایران اظهار داشتند : این تهدید ها هیچ تاثیری در اراده ی ملت ایران ندارد.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++

کسب مقام توسط  نوجوانان آغاجاری

با  خبر شدیم نوجوانان عضو هیئت وشوی آغاجاری در سطح استان مقام هایی را کسب نمودند :

عبدالله شریفی مقام اول  مسابقات.

خالد آقاجری مقام دوم

محمد رضا کشاورز و ابوالفضل خانی مقام سوم

این قهرمانی را به نوجوانان  و مسئولین هیئت وشوی آغاجاری که برای این تیم زحمت کشیده اند ، تبریک می گوییم .  امید است مسئولین شهرستان ، شورای محترم اسلامی با اهداء هدایایی از آنان تقدیر و تشکر نمایند تا زمینه برای رشد بیشتر آنان فراهم گردد.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

سالگرد شهادت افتخار آفرینان آغاجاری در والفجر 8

عملیات والفجر 8 یکی از بزرگترین عملیات و سنگین ترین عملیات رزمندگان اسلام بر علیه رژیم متجاوز عراق بود که این عملیات 75 روز طول کشید و شهر مهم فاو به دست رزمندگان اسلام افتاد و رژیم عراق با استفاده از تمام توانش تلاش نمود این شهر مهم را از رزمندگان اسلام باز پس بگیرد ولی  با دلاوری رزمندگان اسلام این شهر استراتژی حفظ گردید. رزمندگان آغاجاری در تاریخ 28/11/92 وارد عملیات در این منطقه شدند و 8 نفر از این دلاورمندان به درجه ی رفیع شهادت نائل آمدند که عبارتند از :هوشنگ مطوری- اصغر قنواتی – اسماعیل کنارکوهی – حسن کلاه کج – علی اکبر دهبان نژاد- علیرضا گیاهخوار – سید محمد موسوی  - شکر الله زنگنه

یادشان برای همیشه جاوید باد و روحشان شاد.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پای درد دل مردم

++ مردم آغاجاری امسال  حضور بسیار خوبی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و لازم است مسئولین به پاس این حضور باشکوه در خدمات رسانی به این شهر محروم بیشتر بکوشند.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++ وضعیت جاده های داخل شهری بسیار نامناسب است. اکثر جاها آسفالت کنده شده و هنگام ترمیم آن بسیار بدتر می شود. لازم است فکری اساسی برای آسفالت شهر شود.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++ امکانات ورزشی برای بانوان در آغاجاری بسیار کم است و خانم ها جز یک سالن و آنهم در ساعات خاصی ، جایی برای ورزش و شرکت در رقابت های قهرمانی ندارند . چه موقع مشکل آنها حل می شود ؟

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++ راه اندازی یک فروشگاه برای توزیع سبد کالا در آغاجاری کم است و باعث صف زیاد می شود. لازم است حداقل به دو مرکز افزایش یابد.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++شهرداری هیچ امکانات تفریحی مانند پارک محله ای و یا فضای سبز برای ساکنان کوی طالقانی ایجاد نمی کند. درست است که این منطقه باید تخلیه شود ولی افرادی که پول جهت خرید خانه و جابجایی ندارند ، نمی توانند که بمیرند.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++ آغاجاری که به شهرستان ارتقاء یافت ، روستاها جهت خرید و داد و ستد به آغاجاری رفت و آمد نمی کنند. مسئولین باید برای ارتباط این روستاها  تدابیری بیندیشند.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++ بعضی از توزیع کنندگان مواد مخدر باعث گسترش مواد مخدر در آغاجاری می شئند . نمی دانم چرا برخورد قاطعی با آنان صورت نمی گیرد . خیلی راحت می شود همه ی آنها را جمع کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد