اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان : 30/1/93

 

 

 

 

 

رنگین کمان : 30/1/93

 

حمایت از تروریست ها توسط مدعیان حقوق بشر 

تهدید بنیاد خانواده با حمایت غرب :


هیچ فردی به خاطر بهایی بودن محاکمه نشده است 

شهادت مامور پلیس در حین خنثی کردن "مین" 


عذر خواهی پاپ


گسترش اسلام در اروپا

 

اعلام جزئیات بیشتری از دستگیری شبکه تروریستی 

 "حرکه النضال" توسط سپاه 

شهروندان مراقب پیامک‌های جایزه‌دار باشند 

طعمه داروهای ماهواره ای نشوید 

شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی ایلام  

 

 

 

 

حمایت از تروریست ها توسط مدعیان حقوق بشر


جمعی از اعضای پارلمان اروپا با وجود طرح دعاوی حقوق‌بشری، رئیس گروهک تروریستی منافقین را در جمع خود پذیرفتند.
سازمان تروریستی منافقین بیش از 17 هزار شهروند ایرانی اعم از مسئول و شهروند عادی را در جنایت‌های متعدد تروریستی به شهادت رسانده‌اند. آنها همچنین سابقه سیاه مشابهی علیه کردها و شیعیان عراق دارند و به عنوان مزدور در خدمت رژیم صدام قرار داشتند اما پس از فروپاشی رژیم صدام، دچار فلاکت مضاعف شدند به نحوی که شماری از آنان در کناره گروه‌های تروریستی تکفیری، مشغول وحشی‌گری علیه مردم سوریه هستند.
در حالی که سازمان منافقین تا چند سال پیش  در فهرست گروه‌های تروریستی اروپا بوده، جمعی از اعضای پارلمان اروپا با مریم قجرعضدانلو ابریشمچی(رجوی) ملاقات کرده و مدعی شدند بالاترین اولویت را به حقوق‌بشر می‌دهند!
اروپایی‌ها 10 سال پیش نیز در جریان برخی توافقات هسته‌ای با ایران تعهد دادند که به سازمان تروریستی منافقین اجازه فعالیت نخواهند داد اما رژیم‌هایی نظیر فرانسه نقض تعهد کرده و اجازه فعالیت به این سازمان را دادند. اکنون نیز بقایای سازمان ورشکسته منافقین هرچند وقت یکبار با دادن پول و جمع‌آوری برخی اتباع آفریقایی و کشورهای فقیر اروپای شرقی، اقدام به راه‌اندازی نمایش تجمع می‌کند.

++++++++++++++++++++++++++

تهدید بنیاد خانواده با حمایت غرب :

در ادامه هجمه ی غرب بر علیه خانواده ، بنیان خانواده از طریق کلیپ‌های موسیقی در دستور کار قرار گرفته است. در یک هجمه جهانی به ارزش‌های خانوادگی در کل جهان که توسط رسانه و فرهنگ سازی هالیوودی در غرب به آن دامن زده می‌شود، کلیپ‌‌های موسیقی نیز در راهبری به این مقصود در حال تنظیم هستند. بعد از آواز "بهشت" گوگوش خواننده ایرانی در ترغیب و مجاز شمردن ازدواج همجنس گرایانه با تصویرهای پراحساس و اشک ریختن گوگوش و دو همجنسگرای زن؛اکنون نوبت ترویج و مجاز بودن عشق‌های مثلثی و خیانت به همسر (شوهر) در کلیپ‌های موسیقی شده است. این کلیپ موسیقی که محتوای آن شرم‌آور است متأسفانه توسط یک خواننده دلقک ایرانی اجرا و در ماهواره‌ها و فضای مجازی و حتی در سایت‌های با دامنه ایرانی IR و مجاز منتشر شده است.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++



هیچ فردی به خاطر بهایی بودن محاکمه نشده است

 

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه هیچ فردی به خاطر بهایی بودن محاکمه نشده است گفت: بهائیانی که محاکمه شده‌اند متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی هستند.
حجتالاسلام رئیسی اظهار داشت: ما بهائیان را دست‌ساخته انگلیسی‌ها می‌دانیم و اگر کسی از بهائیان مورد محاکمه قرارگرفته به اتهام جاسوسی برای رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی با بیان اینکه این افراد به خاطر بهائی بودن محاکمه نشدند بلکه آنان را به اتهام جاسوس بودن محاکمه کردند افزود: اتحادیه اروپا مسئله حقوق بشر در ایران را مطرح کرده در حالی که امروز نظام جمهوری اسلامی در جایگاه مدعی و نظام سلطه در جایگاه متهم قرار دارد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ما لیست بلندی از نقض حقوق بشر توسط حکومت‌های مختلف به‌ خصوص در آمریکا را داریم، افزود: رفتار فرانسوی‌ها با مردم آفریقا و رفتار آمریکائی‌ها در زندان ابوغریب نمونه بارز نقض حقوق بشر است.
رئیسی خاطرنشان کرد: تمام هدف اتحادیه اروپا این است که ما از مبنای اصلی خود که اسلام است دست برداریم اما ما هیچ‌ وقت احکام نورانی اسلام را ترک نمی‌کنیم.
وی افزود: ما نسبت به بحث حقوق بشر مدعی هستیم اما متأسفانه دادگاه بین‌المللی عادلانه‌ای که تحت نظام سلطه نباشد وجود ندارد.
این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان ما در مجامع مختلف این مسئله را باز‌گو می‌کنند اما رسیدگی آن باید در دادگاه بین‌المللی عادلانه صورت گیرد.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

شهادت مامور پلیس در حین خنثی کردن "مین"

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: "خیرالله علی زمانی" از پرسنل نیروی انتظامی استان ایلام بر اثر انفجار مین در مهران به شهادت رسید.
سردار "علی دولتی" اظهار کرد: یکی از پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی استان ایلام در هنگام خنثی سازی مواد منفجره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی افزود: این انفجار در منطقه صالح‌آباد از توابع شهرستان مرزی مهران در جنوب استان ایلام روی داده است.
++++++++++++++++++++++++++++++

طعمه داروهای ماهواره ای نشوید

 

مهدی پبرصالحی» تاکید کرد:هموطنان خود را به عنوان یک طعمه در دام این گونه تبلیغات که با سلامت و جان آنها مرتبط است، گرفتار نکنند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تماس های تلفنی با مرکز ملی اطلاع رسانی داروها و سموم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص مصرف داروهای تبلیغ شده در شبکه های ماهواره ای افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه طی این مدت مواردی از بستری در بیمارستان و مرگ ناشی از مصرف برخی از داروهای کاهش وزن از جمله فرآورده هربال اسلیمینگ ( HERBAL SLIMMING ) گزارش شده است.

پیرصالحی تاکید کرد: تهیه دارو تنها باید از طریق سیستم دارویی کشور از جمله داروخانه ها و بیمارستانها انجام شود و حتی پزشک معالج هم مجاز به فروش دارو یا فرآورده های دارویی در مطب نیست.

وی ادامه داد: نظارت وزارت بهداشت بر داروهای ارائه شده از طریق داروخانه ها و بیمارستانها به واسطه کنترل دائمی شرکت های تولید کننده، وارد کننده و شرکت های پخش دارو صورت می گیرد، شهروندان بدون نگرانی می توانند داروی مورد نیاز خود را از این محل ها تهیه و مصرف کنند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو سازمان غذا و دارو با بیان اینکه فروش و تبلیغ داروها از طریق ماهواره فقط جنبه سودجویی دارد ادامه داد: بیشتر این تبلیغات با ادعای دارا بودن مجوز وزارت بهداشت، مصرف کنندگان را ترغیب به تهیه و مصرف، فرآورده های خود می کنند.

پیرصالحی یاد آوری کرد: تمامی نقل و انتقالات و روش فروش این فرآورده ها از طریق تماس تلفنی و ارسال با پیک صورت می گیرد و این خود گواه بدون پشتوانه بودن و عدم صحت اطلاعات ارائه شده است که مردم باید هوشیار باشند.

++++++++++++++++++++++++++++++

 


عذر خواهی پاپ

میزان تعرض‌های جنسی به کودکان توسط کاهنان و کشیشان بقدری زیاد است که پاپ را وادار به عذرخواهی کرده است. پاپ فرانسیس به نام کلیسای کاتولیک برای اولین بار بعد از رسیدن به این مقام، از ضررهای جنسی که در طول دوره مدیریت وی از سوی کاهنان و کشیشان به کودکان وارد شده است،‌ عذرخواهی و طلب آمرزش نمود. به گزارش پایگاه الیوم السابع، وی در دیدار با مسئولین دفتر بین‌المللی کودکان در واتیکان گفت: احساس می‌کنم این وظیفه من است که مسئولیت تمام آزارهای جنسی که از کاهنان به کودکان رسیده است را بپذیرم و به طور شخصی از تعرض علیه آنان عذرخواهی کنم. در ماه گذشته پاپ اعلام کرده بود که برای جلوگیری از وقوع چنین مسایلی کمیته حمایت از کودکان در برابر تعرض‌های جنسی تشکیل خواهد داد. پاپ سابق واتیکان "پاپ بندیکتوس شانزدهم" نیز به طور شخصی از تعرض علیه کودکان عذرخواهی کرده بود.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

گسترش اسلام در اروپا

انتشار اسلام در اروپا اکنون به پدیده‌ای قابل توجه برای همگان تبدیل شده است. براساس گزارش پایگاه اسلام وطن، از میان شهرها می‌توان به شهر آنتورپن بلژیک اشاره کرد که اسلام در آن در ابتدای سال جاری میلادی به گسترده‌ترین دین کشور تبدیل شد. به این ترتیب دین اسلام در بیش از 50 درصد از مدارس ابتدایی شهر تدریس می‌شود و روز به روز بر تعداد مساجد افزوده می‌گردد درحالی که اغلب آثار تاریخی شهر و کلیساهای موجود در آن، نشان از مسیحی بودن آن دارند. اسلام در حدود 40 سال قبل در بلژیک به رسمیت شناخته شد و بیش از 500 هزار مسلمان در آن زندگی می‌کنند.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

اعلام جزئیات بیشتری از دستگیری شبکه تروریستی "حرکه النضال" توسط سپاه


معاون امنیتی وزارت کشور در خصوص گروهک تروریستی شناسایی شده در خوزستان توسط سپاه گفت: نام این گروهک "حرکه‌النضال" است که هنگام دستگیری مواد منفجره از آنان ضبط شده و این موضوع نشان‌دهنده این است که این گروهک قصد خرابکاری در کشور را داشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر علی عبداللهی معاون امنیتی وزارت کشور درباره اینکه اخیرا یک گروهک تروریستی توسط سپاه در خوزستان شناسایی و دستگیر شده است اطلاعات بیشتری درباره این گروهک تروریستی و ارتباط آن با کشورهای همسایه بیان کنید گفت: اسم این گروه حرکه النضال است و تعدادی از این گروه دستگیر شدند و در این دستگیری بخشی از تجهیزات و امکاناتی که همراهشان بوده است از قبیل مواد منفجره و تجهیزاتی از این قبیل که نشان می‌داد قصد خرابکاری دارند کشف شد.
وی درخصوص ارتباط این گروهک با خارج از کشور گفت: اینکه این گروه‌های تروریستی از بیرون از کشور تغذیه و حمایت می‌شوند تردیدی وجود ندارد و حمایت‌های مالی و اقدامات آموزشی در خارج از کشور به آنان صورت می‌گیرد ولی بحمدالله با مجموع توان عملیاتی و اطلاعاتی که در داخل کشور وجود دارد همه توطئه این گروه‌های تروریستی کشف و خنثی شده است.
وی خاطر نشان کرد: این گروه‌ها باید بدانند چه در خوزستان و چه در دیگر نقاط کشور میدان عملی نخواهند داشت و دستگاه‌های عملیاتی ما اشراف کامل به همه مناطق دارند.
++++++++++++++++++++++

شهروندان مراقب پیامک‌های جایزه‌دار باشند

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: شهروندان مراقب ارسال پیامک‌های جایزه‌دار توسط کلاهبرداران و افراد سودجو با شگردهای برنده شدن با عناوین مختلف در مسابقات پیامکی خبر داد.
سرهنگ محمد قاسملو با اعلام این خبر گفت: برابر رصد فضای مجازی و گزارش مردمی مبنی بر دریافت پیامک با موضوع ((شما برنده 70 میلیون ریال شدید)) و به سایت زیر مراجعه کنید www.ebank9.com موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارشناسان فنی این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های فنی مشخص گردید که سایت موجود، صفحه فیشینگ بوده و فرد یا افرادی با هدف اخاذی و کلاهبرداری و جمع آوری اطلاعات بانکی مهم، اقدام به ایجاد این صفحه نموده و با سوء استفاده از عنوان بانکی در صدد اغفال شهروندان را دارند و این پلیس ضمن پیگیری مجدانه و شناسایی و دستگیری افراد متخلف ایجاد‌کننده این سایت می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود از مراجعه و استفاده از این صفحه اینترنتی خودداری نموده و در صورت ارائه اطلاعات بانکی هر چه سریع‌تر نسبت به محدود سازی حساب و یا تعویض مشخصات بانکی خود اعم از رمز اول و دوم و... اقدام نمایید در ضمن هنگام برنده شدن جوایز به صورت قانونی هیچ وقت از طریق پیامک اطلاع رسانی نمی‌شود.

 

++++++++++++++++++++++++++

 

 

مرگ سه ایرانی بر اثر استفاده از قرص لاغری ماهواره‌ای

 

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از مرگ سه نفر از هموطنانمان به دلیل استفاده از فرآورده‌های غیرمجاز دارویی که در ماهواره تبلیغ می شوند، خبر داد.

دکتر رسول دیناروند  اظهار داشت: متاسفانه مردم ما شایعات را خیلی سریعتر از واقعیت ها می پذیرند که نمونه آن را می توان در استفاده از محصولاتی عنوان کرد که در ماهواره ها تبلیغ می شود.

وی با اشاره به مرگ سه نفر از هموطنانمان بر اثر استفاده از فرآورده غیرمجاز Herbal Slimming اظهار داشت: این فرآورده غیرمجاز که در ماهواره تبلیغ می شود دارای مواد غیرمجازی است که استفاده از آن موجب عارضه های خطرناکی می شود که مرگ سه نفر از هموطنانمان به دنبال استفاده از این محصول برای لاغری اتفاق افتاده است.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه مردم نمی بایست به محصولات و فرآورده های غیرمجازی که در ماهواره ها تبلیغ می شود، توجه کنند، اظهار داشت: آنچه مسلم است این قبیل محصولات و فرآورده ها به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نیستند و توسط نمایندگی های غیرمجاز به دست مردم می رسد.

دیناروند در ادامه در واکنش به موضوع استفاده از ماده سفیدکننده در شیر مصرفی اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و مردم با خیال راحت شیر مصرف کنند.

وی تاثیر شایعات را در کاهش سرانه مصرف شیر مورد اشاره قرار داد و گفت: چنین اخبار و شایعاتی نباید منجر به کاهش مصرف شیر در کشور شود.

معاون وزیر بهداشت همچنین در مورد برنج های مورد استفاده در سبد کالا که عنوان شده دارای آلودگی هستند، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد برنجی که از مبادی مجاز وارد کشور می شود مطمئنا آزمایش و کنترل شده و هیچ گونه آلودگی ندارد.

دیناروند در عین حال افزود: البته برنج هایی در بازار هستند که آلودگی دارند، اما این برنج ها از مبادی غیرمجاز و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد