اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 27/2/93

 

 

رنگین کمان  27/2/93   

شهادت مأمور پلیس به دلیل اصابت نارنجک چهارشنبه سوری 

 ایران پس از روسیه و چین سومین 

 تهدید سایبری علیه آمریکاست 


بی‌ادبی کمونیست ها علیه مردم ایران 

هلاکت 4 شرور در درگیری مسلحانه با مرزبانان 

گرایش 5 تن از اعضای تشکیلات بهائیت در کرج به اسلام  

 

 

 

  

 

شهادت مأمور پلیس به دلیل اصابت نارنجک

 

ستوان‌ سوم "هادی جوان دلاور" جمعی گروه ضربت سرکلانتری هشتم پلیس تهران که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح شده بود، به خیل شهدا پیوست.
هادی جوان دلاور" جمعی گروه ضربت سر کلانتری هشتم پلیس تهران که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح و به بیمارستان لقمان منتقل شده بود پس از تحمل قریب به دو ماه رنج و سختی به خیل عظیم شهدای گرانقدر میهن اسلامی پیوست.
گفتنی است، ضارب شهید دلاور با اقدام اطلاعاتی مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از 48ساعت تلاش شبانه‌روزی شناسایی بازداشت و پس از ارجاع به مقام قضایی روانه زندان شد.
شایان ذکر است، ستوان‌سوم شهید هادی "جوان دلاور" تنها 30سال عمر داشت و به تازگی ازدواج کرده بود.
++++++++++++++++++++++

 

رویتر: ایران پس از روسیه و چین
سومین تهدید سایبری علیه آمریکاست
کارشناسان سایبری آمریکا می‌گویند، ایران در حال جاسوسی سایبری از مراکز اقتصادی و نظامی آمریکا به تلافی حملات ویروسی استاکس‌نت است.
وبسایت رادیو فردا نوشت: تنها حدود دو هفته قبل شرکت آمریکایی امنیت سایبری ماندیانت براساس گزارش‌های فایرآی خبر داد که حملات هکرهای ایرانی علیه بخش انرژی و سازمان‌های دولتی آمریکا در یک سال گذشته افزایش یافته است و از این نظر ایران پس از روسیه و چین جدی‌ترین تهدید سایبری برای ایالات متحده محسوب می‌شود.
در گزارش رویترز از نشست روز دوشنبه امنیت سایبری سخنان مایکل هیدن، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سی‌آی‌ای)، بازتاب داده شده است که نسبت به فعالیت‌های هکرهای ایرانی ابراز نگرانی کرده است.
رویترز به نقل از کارشناسان امنیتی می‌نویسد: هکرهای ایرانی به تلافی حملات استاکس‌نت به تاسیسات هسته‌ای ایران در سال 2010 فعالیت خود را علیه اهداف خارجی آغاز کردند.

++++++++++++++++++++++++++++++++

 

بی‌ادبی چپ‌ها علیه مردم ایران

گروهک حزب کمونیست ایران به دلیل بی‌اعتنایی کارگران به فراخوان شورش کمونیستی در 11 اردیبهشت، علیه مردم ایران ناسزاگویی کرد.

تلویزیون این گروهک ورشکسته در یکی از برنامه‌های خود از همراهی مردم با نظام ایران ابراز تعجب کرد!
حزب یادشده به همراه برخی دیگر از گروهک‌های چپی، در برنامه‌های گوناگون از کارگران ایرانی خواسته بودند، روز 11 اردیبهشت دست به طغیان و شورش بزنند!
بی‌اعتنایی مردم ایران به گروهکها در آمریکا و اروپا تا حدی است که مخالفان نظام گاه زشت‌ترین اهانتها را به ایرانیان داخل کشور و خارج‌نشین روا می‌دارند. دو سال پیش رادیوی کمونیستی به زبان فارسی در سوئد، به دلیل نداشتن مخاطب، تعطیل شد!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

هلاکت 4 شرور در درگیری مسلحانه با مرزبانان

 

فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت 4 شرور مسلح و دستگیری و زخمی شدن چند قاچاقچی در درگیری در مرزهای کشور خبر داد.
 سردار حسین ذوالفقاری گفت: ماموران مرزبانی  حین کنترل نوار مرزی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود 15 شرور مسلح به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و بلافاصله به آنان دستور ایست دادند.با بی‌توجهی اشرار و شلیک آنان به سمت ماموران، مرزبانان نیز با آتش پرحجم خود پاسخ آنان را دادند و 2 نفر از آنان را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز دستگیر کردند.
وی افزود:مرزداران بلافاصله منطقه درگیری را تحت کنترل کامل خود درآوردند و با روشن شدن هوا اقدام به پاکسازی منطقه کردند که مجددا دو نفر از اشرار که پنهان شده بودند به سمت ماموران تیراندازی کردند.
فرمانده مرزبانی ادامه داد: مرزداران نیز با سرعت عمل موفق شدند هر دو شرور را به هلاکت برسانند و در بررسی آثار بجای مانده در منطقه درگیری مشخص شد 8 نفر دیگر از این گروه در درگیری شب گذشته مجروح و به خاک پاکستان متواری شده‌اند.
وی در ادامه از یک درگیری مسلحانه دیگر طی شب های گذشته در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: در پی این عملیات نیز از ورود 97 کیلو گرم تریاک به کشور جلوگیری شد.در پی این درگیری‌ها هیچگونه آسیبی به نیروهای مرزبانی وارد نشده است.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

گرایش 5 تن از اعضای تشکیلات بهائیت در کرج به اسلام

همزمان با ایام مبارک رجب و میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع)، سه مرد و دو زن از اعضای فرقه ضاله بهائیت با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه کرج شهادتین گفتند و اسلام آوردند.


 این افراد مهم‌ترین دلیل مسلمانی خود را ساختار پوچ فکری و عدم برنامه تکامل انسان در بهائیت مطرح کردند.
 یکی از این افراد - که از فعالان تبلیغی فرقه محسوب می‌شد - به تاثیر کارهای فرهنگی در سطح کشور اشاره و تاکید کرد وجود تناقض در رفتار و گفتار رهبران فرقه و سکوت محض تشکیلات در برابر سوالات و شبهات، موجب خروج وی شده است.
«س.م» نیز که از اعضای محفل استانی این تشکیلات محسوب می‌شد پس از اعلام شهادتین، با اشاره به پوشالی بودن ساختار فکری بهائیت گفت: اکنون قدرتی را در درون خودم حس می‌کنم که هیچ‌گاه آن را تجربه نکردم و آن قدرت ناشی از ارادت به اهل بیت(ع) است.
«ع.م» نیز از تولدی دوباره سخن گفت، هدایت خود به اسلام را نعمتی بزرگ خواند و افزود: در این فرقه چشمان ما را بسته بودند، اجازه سخن گفتن و اعتراض نداشتیم؛ تشکیلات با کوچکترین اعتراض ما، به خانواده و خود ما هشدار شدید می‌داد و در صورت ادامه طرد می‌شدیم.
دو خانم از فعالان این تشکیلات نیز اظهار داشتند: تساوی حقوق رجال و نساء  در بهائیت فقط یک دروغ بزرگ است و زن‌ها هیچ‌گاه اجازه انتخاب شدن در انتخابات بیت‌العدل را ندارند.
حجت‌الاسلام محمد ابراهیم سلطانی مدیر حوزه علمیه البرز نیز پس از جاری کردن شهادتین برای رهیافتگان،‌ انسان‌محوری و دوری از اصل الهی، ارمغان بسیاری از فرق ضاله از جمله بهائیت نامید.
وی افزود: هیچ یک از ادیان، فرق و مذاهب، نحله‌های مختلف و جنبش‌های معنوی نوین برای رشد و تکامل جسم و روح انسان به گستردگی اسلام برنامه ندارند.


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد