اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 17/3/93

 

رنگین کمان 17/3/93 

تکفیری ها در آینده بلای جان حامیان خود می گردند 

مارکسیست‌های پشیمان دلال پناهندگی  

و تأمین اطلاعات برای دشمن

حکم ظالمانه آل سعود برای دو شیعه 

رئیس اسبق سیا: ایران در مذاکرات آمریکا را مات می‌کند 

 

 

 

 

تکفیری ها در آینده بلای جان حامیان خود می گردند

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با امیر کویت اظهار داشتند :

 متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروه‌های تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروه‌ها هستند.برخی کشورهای منطقه اکنون با  کمک به گروه‌های تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می‌کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروه‌ها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.

+++++++++++++++++++++++

مارکسیست‌های پشیمان دلال پناهندگی

 و تأمین اطلاعات برای دشمن

اداره فدرال پناهندگان آلمان اعلام کرد در سال میلادی گذشته 4424 ایرانی از این کشور درخواست پناهندگی کردند.
به گزارش دویچه‌وله از این تعداد، به 263 نفر پناهندگی سیاسی داده شده است. دویچه‌وله یک هفته پیش فاش کرد سرویس امنیتی آلمان ده‌ها سال است از پناهندگان به عنوان طعمه برای جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی استفاده می‌کند.
برخی گروهک‌های سابقا مارکسیست که ناچار از تغییر مرام و ایدئولوژی شده‌اند و در آلمان حضور دارند، به عنوان دلال سرویس امنیتی آلمان در شناسایی و شکار طعمه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در عین حال شهر برلین یکی از ایستگاه‌های فعالیت مشترک موساد و سیا در اروپا نیز می‌باشد.

 

+++++++++++++++++++++++

حکم ظالمانه آل سعود برای دو شیعه

 

به گزارش "شیعه نیوز"، دو شهروند شیعه در عربستان به اتهام شرکت در اعتراضات ضد دولتی به اعدام محکوم شده‌اند. "علی محمد باقر النمر" که 20 سال سن دارد و "رضا جعفر الربح" 26 ساله، از شیعیان منطقه قطیف در شرق عربستان هستند.
علی النمر که هنگام بازداشت تنها 17 سال سن داشته است در یک دادگاه ویژه "ضد تروریستی" به اعدام محکوم شده و از جمله اتهامات او شعار دادن علیه دولت و نقض بیعت با شاه عرستان اعلام شده است.پناه دادن به یک مرد فراری هم از سوی مقامات سعودی از جمله اتهامات رضا الربح اعلام شده است.
در پی اعتراضات عمومی در شرق عربستان در سال 90 بیش از 900 نفر بازداشت شدند که از میان آنها بیش از 300 نفر هنوز در زندان هستند.
استان قطیف در منطقه نفت خیر الشرقیه عربستان از نزدیک به سال پیش شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردمی برای دستیابی به آزادی، برقراری عدالت، رفع تبعیض و اصلاحات جدی سیاسی و مبارزه با فساد است که با سرکوبگری رژیم سعودی مواجه شده است و در جریان آن دهها نفر از معترضان شهید، زخمی و یا زندانی شده‌اند.

+++++++++++++++++++++++++++++

رئیس اسبق سیا: ایران در مذاکرات آمریکا را مات می‌کند

 

رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با اشاره به اینکه این ایرانی‌ها بودند که شطرنج را ابداع کردند و آنها بسیار باهوش هستند، گفت آمریکا در مذاکرات هسته‌ای مات خواهد شد.

" وولسی" رییس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی با رادیو «نیویورک ای‌ام 970» به شدت از مواضع رییس جمهور آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد.

وولسی مدعی شد:«ایرانی‌ها درحال بازی خطرناکی هستند و به افزایش توان هسته‌ای خود ادامه می‌دهند.»

وی درجایی دیگر افزود:«شاید کمی سرعت ایرانی‌ها کند شود اما قطعا این اهمیتی ندارد و آن‌ها فعالیت‌های هسته‌ای خود را کنار نخواهند گذاشت».

وولسی گفت: ایران درحال غنی سازی اورانیوم است و این ‌را ما در مذاکرات برای آن‌ها فراهم آورده‌ایم.

وولسی که بین سال‌های 1993 تا 1995 و در زمان ریاست جمهوری «بیل کلینتون»، رییس جمهور سابق آمریکا ریاست سازمان سیا را بر عهده داشت در ادامه با قیاس مذاکرات هسته‌ای با شطرنج گفت:« ایرانی‌ها شطرنج را ابداع کردند. آن‌ها بسیار مهارت دارند و قادرند در یک سمت تخته (فضای مذاکرات) حرکتی را انجام دهند در حالی که حواسشان به مت دیگر نیز است. حرکات آن‌ها کشنده است. آن‌ها قادرند پیاده خود را به عرض هشتم حریف رسانده و از آن یک وزیر بسازند.»

+++++++++++++++++++++

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد