اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

ارتحال مادر شهید اسماعیل کنارکوهی:

 

ارتحال مادر شهید اسماعیل کنارکوهی:

 

مادر شهید اسماعیل کنارگوهی ، بر اثر بیماری و کهولت دار فانی 

 را وداع گفت. تشییع پیکر او با حضور مردم همیشه در صحنه ی 

 آغاجاری از بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی تا گلزار شهداء 

 

تشییع و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد. دو جانباز  

و سردار رشید سلیمان و ابراهیم کنارگوهی هم از فرزندان آن  

مرحوم بودند که از روزهای اول دفاع مقدس در میادین نبرد حق 

 بر علیه باطل حضور داشتند و منشاء خدمات زیادی برای  کشور 

 عزیزمان ایران شدند. 

یادش گرامی و روحش شاد باد.   

نگاهی به  قسمتی از وصایای  فرزند  شهید آن مرحوم : 

 

 

 

  • نام و نام خانوادگی: اسماعیل کنارکوهی
  • نام پدر: ماندنی
  • تاریخ تولد: 1346/1/1
  • محل تولد: خوزستان- بهبهان
  • آخرین محله سکونت: خوزستان-آغاجاری
  • دسته بندی شهید: ، بسیج ویژه

 

++++++++++++++++++++++++

 

شهید اسماعیل در قسمتی از وصیت نامه ی خود

خطاب به مادرش اظهار داشته است :

 

 از پدر و مادرم می خواهم که مرا ببخشند که

برای آنها کاری نکردم و باعث زحمت آنها شدم

و امیدوارم که از من ناراحت نباشند . و مرا

ببخشید که نتوانستم برای آنها فرزند خوبی

 باشم. امیدوارم که مرا حلال کنید، چون اگر

 مرا حلالم نکنید دیگر مرا جزء شهداء قرار

نخواهند داد و از اینکه نتوانستم در این دنیا

 برای شما کاری بکنم در آن دنیا شما را

 شفاعت می کنم و از برادران و خواهرانم

 بخشش می خواهم که آنها را ناراحت کردم

 و از بچه های لین(محله ) می خواهم که

مراسم عزاداری من را خیلی خوب برگزار کنند

 و می خواهم که به نماز جماعت

و نماز جمعه ها بروند و مسجد ها را خالی

نگذارید و همیشه یار امام باشید .

یادش گرامی باد. 

  • تاریخ شهادت: 1364/11/18
  • محل شهادت: فاو
  • عملیات منجر به شهادت: عملیات والفجر 8
  • نحوه شهادت: تک تیرانداز به ناحیه سر
  • یگان: لشکر 7ولیعصر(عج)و قدس- تیپ15 امام رضا(ع)- گردان ابوذر
  • نام و نام خانوادگی: اسماعیل کنارکوهی
  • نام پدر: ماندنی
  • تاریخ تولد: 1346/1/1
  • محل تولد: خوزستان- بهبهان
  • آخرین محله سکونت: خوزستان-آغاجاری
  • دسته بندی شهید: ، بسیج ویژه

 

  • تاریخ شهادت: 1364/11/18
  • محل شهادت: فاو
  • عملیات منجر به شهادت: عملیات والفجر 8
  • نحوه شهادت: تک تیرانداز به ناحیه سر
  • یگان: لشکر 7ولیعصر(عج)و قدس- تیپ15 امام رضا(ع)- گردان ابوذر
  • محل دفن: آغاجاری

 

++++++++++++++++++++++++

 

شهید اسماعیل در قسمتی از وصیت نامه ی خود

خطاب به مادرش اظهار داشته است :

 

 از پدر و مادرم می خواهم که مرا ببخشند که

برای آنها کاری نکردم و باعث زحمت آنها شدم

و امیدوارم که از من ناراحت نباشند . و مرا

ببخشید که نتوانستم برای آنها فرزند خوبی

 باشم. امیدوارم که مرا حلال کنید، چون اگر

 مرا حلالم نکنید دیگر مرا جزء شهداء قرار

نخواهند داد و از اینکه نتوانستم در این دنیا

 برای شما کاری بکنم در آن دنیا شما را

 شفاعت می کنم و از برادران و خواهرانم

 بخشش می خواهم که آنها را ناراحت کردم

 و از بچه های لین(محله ) می خواهم که

مراسم عزاداری من را خیلی خوب برگزار

 کنند و می خواهم که به نماز جماعت

و نماز جمعه ها بروند و مسجد ها را خالی

نگذارید و همیشه یار امام باشید .

یادش گرامی باد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد