اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 18/ 5 / 93

 

 

 

 

 

رنگین کمان 18/ 5 / 93

 

برخورد با اختلاف افکنان - نابودی قطعی داعش –

مرگ و میر زنان معتاد – داعش را خودمان ساخته ایم -

 ربودن زنان برای خوش خدمتی به غرب –

مقاومت با تقدیم شهدای زیاد ،

 پیروز جنگ با رژیم صهیونیستی-  

ماهواره‌ تهدیدی جدی برای خانواده‌ها 

 

 

 

 

 

 برخورد با اختلاف افکنان:

  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد؛ با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می نمودند ، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است: برخی از این شبکه ها ی ماهواره ای که مرکز پخش آنها در انگلیس وامریکا ست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم ، اصفهان ، تهران وخراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می کردند.

بر اساس این گزارش، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس های اطلاعاتی بیگانه وتأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند .

این اطلاعیه در پایان می‌افزاید: اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبلیغ وترویج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سیدحسن نصرالله: نابودی داعش قطعی است

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، داعش محکوم به شکست است، هر چند وقوع این شکست به اندکی زمان نیاز دارد.

روزنامه لبنانی «السفیر» به نقل از «سیدحسن نصرالله» نوشت: پروژه داعش بدون چشم‌انداز بوده و قابلیت بقا برای طولانی‌مدت را ندارد.
نصر‌الله گفت: داعش محکوم به شکست است چرا که پدیده تندروی پدیده‌ای گذراست.
السفیر به نقل از دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: داعش نمی‌تواند در سرزمین عراق پا بگیرد و حتی برادران اهل سنت هم هرگز نمی‌پذیرند که تحت حکومت این گروه زندگی کنند و داعش بر آنها حکمرانی کند.
نصرالله در ارتباط با وضعیت مسیحیان در عراق و سوریه و حملات تروریست‌های داعش به آنها نیز با مسیحیان ابراز همدردی کرده و خواستار ارائه کمک‌های لازم به آنها شده است.

 

+++++++++++++++++++++++++

 

مرگ ومیر زنان معتاد 16 درصد افزایش یافته است

شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده می گوید :

 درصد طلاق ها، 65 درصد همسر آزاری ها و 30 درصد کودک آزاری ها ناشی از اعتیاد است و نسبت مرگ ومیر زنان معتاد در سال 92 به نسبت سال پیش از آن 16 درصد افزایش یافته، هرچند درصد زنان مبتلا به اعتیاد به کل معتادان پایین است. میزان ابتلای زنان به اعتیاد شدیدا رو به افزایش و سن اعتیاد زنان و دختران شدیدا رو به کاهش است، سن اولین مصرف مواد در اکثریت دختران سنین دبیرستان است و بیش از 60 درصد زنان زندانی جرمی در ارتباط با مواد مخدر دارند.

«همچنین مطرح شد که مواد مخدر جدید ارتباط تنگاتنگ با رفتارهای غیر اخلاقی دارد، انگ اجتماعی زنان معتاد بیش از مردان است، اثر اعتیاد در زنان مخرب تر از مردان است، در حالیکه اکثر راهنمایی های بالینی بر اساس نیازهای مردانه طراحی شده است.»

به گفته  مولاوردی، با توجه به درصد بالای معتادین متأهل(63درصد)، امکان بروز خشونت علیه زنان و کودکانشان بسیار بالاست و... از جمله نگرانی ها و دلواپسی های حاضرین در نشست بود. بر اساس سنجش نگرش و ارزیابی شیوع سوء مصرف مواد مخدر در کشور، در سال 1392 بیش از 92 درصد از مردم اعتیاد در کشور را زیاد و خیلی زیاد نگران کننده توصیف کرده اند.

معاون رییس جمهوری ادامه می دهد: یکی از موضوعات کلیدی که بر آن تأکید شد، این بود که اعتیاد با نشاط جامعه نسبت عکس دارد، یعنی به هر اندازه شور و نشاط و هیجان در جامعه ای کم باشد، گرایش به سوءمصرف مواد افزایش می یابد. در این نشست اشاره شد که آمار دختران مصرف کننده روانگردان ها 500 برابر شده و الگوی مصرف آنها از مواد سنتی به مواد محرک صنعتی در حال تغییر است.

مولاوردی می افزاید: وقت آن است دخترانمان را دریابیم و شادی و نشاط و تفریحات سالم را به هر بهانه و دستاویزی از آنان دریغ نکنیم، چون فردا دیر است، ما هم دلواپسیم، دلواپس قاتل خاموشی هستیم که در کمین همه نشسته است، زیرا هیچکس مصون نیست.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

داعش را خودمان ساختیم

 

وزیرخارجه سابق آمریکا در کتاب خود با عنوان "گزینه‌های دشوار" سخنان غافلگیر کننده‌ای را مطرح ساخته و اذعان کرده است که داعش در واقع ساخته دست آمریکا با هدف تقسیم خاورمیانه است.
به نوشته روزنامه "الاهرام"، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود که اخیرا در آمریکا چاپ شد، نوشته است: ما وارد جنگ عراق،‌ لیبی و سوریه شدیم و همه چیز بر وفق مراد و بسیار خوب بود اما ناگهان انقلاب مصر در 30 ژوئن رخ داد و همه چیز ظرف 72 ساعت تغییر کرد.
وی در ادامه آورده است: من به 112 کشور جهان سفر کرده بودم و با برخی از دوستان این توافق حاصل شد تا به محض اعلام تاسیس داعش، این گروه به رسمیت شناخته شود اما ناگهان همه چیز فروپاشید. توافق شده بود تا دولت اسلامی(داعش) در روز 5/7/2013 اعلام شود و ما منتظر اعلام تاسیس آن بودیم تا ما و اروپا هرچه سریعتر آن را به رسمیت بشناسیم.
این مقام سابق آمریکا خاطرنشان کرده است: همه چیز در مقابل ما بدون هشدار قبلی فرو ریخت. اقدام هولناکی رخ داد. ما به توسل به زور فکر کردیم اما ارتش مصر، سوریه‌ یا لیبی نیست؛ ارتش مصر بسیار قدرتمند است و مردم مصر هیچگاه ارتش خود را تنها نمی‌گذارند. زمانی که ما با ناوهای آمریکایی به سمت اسکندریه رفتیم از سوی گروهی از زیردریایی‌های بسیار جدید با نام "گرگ‌های دریا" زیر نظر گرفته شدیم، این زیردریایی‌ها به جدیدترین سلاح‌ها و تجهیزات رهگیری مجهز بودند. زمانی که تلاش کردیم به دریای سرخ نزدیک شویم با جنگنده‌های قدیمی میگ 21 روسیه غافلگیرشدیم اما مساله عجیب‌تر این بود که رادارها نتوانستند بفهمند این جنگنده‌ها از کجا آمدند و به کجا رفتند.
کلینتون در ادامه نوشته است: ما ترجیح دادیم برگردیم. حمایت و پشتیبانی مردم مصر از ارتش بیشتر شده بود. چین و روسیه نیز مخالفت خود را با این اوضاع اعلام کردند و ناوها بازگردانده شدند؛ هنوز هم نمی‌دانیم که چگونه با مصر و ارتشش تعامل و برخورد داشته باشیم. اگر علیه مصر متوسل به قدرت می‌شدیم شکست می‌خوردیم و اگر مصر را رها می‌کردیم چیز مهمی را از دست می‌دادیم. مصر قلب جهان عرب و جهان اسلام است و ما تلاش داشتیم تا از طریق اخوان المسلمین و از طریق داعش این کشور را تحت کنترل درآورده و آن را تقسیم کنیم و پس از آن به کشورهای حوزه خلیج فارس برویم. کویت اولین کشوری بود که از طریق دوستان ما در آنجا آماده بود و سپس عربستان و بعد از آن امارات و بحرین و عمان مد نظر ما بودند و پس از آن منطقه عربی کاملا تقسیم می‌شد و به صورت کامل آن را تحت کنترل در می‌آوردیم. ما منابع نفت و گذرگاه‌های آبی را تحت تصرف خود درمی‌آوردیم. اگر برخی از اختلافات میان آن‌ها وجود داشت اوضاع تغییر می‌کرد.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

ربودن 400 زن عراقی توسط داعش و اجبار آنها به جهاد نکاح

 رسانه‌های عراقی از ربودن 400 زن توسط گروه تروریستی صهیونیستی داعش و اجبار آنها به فحشا تحت دروغی به نام جهاد نکاح در پایگاه تروریست‌ها خبر دادند.
به گزارش سایت المسله، یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 400 زن ایزدی(طایفه‌ای از کردها) را در منطقه سنجار در این استان ربوده است.این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: تروریست‌های داعش این زنان را در پایگاه‌های خود و برای آنچه به زعم خود جهاد نکاح می‌نامند تقسیم کرده‌اند.
جمعیت هلال احمر عراق اعلام کرد که تروریست‌های داعش شماری از زنان مسیحی و ایزدی را پس از بازداشت خانواده هایشان در فرودگاه تلعفر ربوده و به مکان نامعلومی برده‌اند. هدف داعش از این اقدام فروش این زنان به عنوان کنیز بوده است.
محمد الخزاعی یکی از مسئولان جمعیت هلال احمر عراق با اعلام این خبر افزود: داعشی‌ها بیش از 100 خانواده را در فرودگاه تلعفر بازداشت کردند و پس از کشتن مردان آنها، زنان و کودکان را به اسارت گرفتند.
تروریست‌های داعش در آستانه عید فطر نیز طی فراخوانی در موصل از زنان و دختران ساکن در این شهر خواسته بودند در جهاد نکاح مشارکت کنند در غیر اینصورت مجازات خواهند شد.
از سوی دیگر مرکز خبری شبکه اطلاع رسانی عراق اعلام کرد: تروریستهای داعش به بیش از 60 دختر در منطقه الکرمه واقع در استان الانبار تجاوز کرده‌اند.
یک فرمانده شورای بیداری (صحوات) در منطقه فاش ساخت نیروهای داعش تعدادی از اعضای خانواده‌های این دختران را به دلیل اقدام برای دفاع از شرف و ناموسشان به قتل رسانده‌اند."محمود المرض" گفت که باندهای جنایتکار داعش از هنگام نفوذ به این منطقه به تعداد زیادی از دختران تجاوز کرده‌اند.
قربانیان، بیشتر از ساکنان مناطق الصحییات، الهیب و البو خنفر در استان الانبار هستند.
الکرمه شهری نسبتا بزرگ با جمعیتی حدود 260 هزار نفر در 15 کیلومتری شمال شرق فلوجه است.

لازم به ذکر است عملکرد داعش که هیچگونه تناسبی با اسلام ندارد ، باعث بیشترین تبیلغات در غرب و اروپا بر علیه دین مبین اسلام گردیده است.

 

 

+++++++++++++++++++++++++++

اظهارات یک استاد صهیونیستی :

یک استاد دانشگاه در اسراییل در اظهاراتی عجیب که حتی اعتراض برخی رسانه‌های اسراییلی را نیز در پی داشته است، گفت تنها راه مقابله با حماس تجاوز به مادران و خواهران آنهاست. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه هاآرتص "مردخای کدار" استاد دانشگاه "کارایلان" در اسراییل در یک برنامه رادیویی گفت: "تنها راه متوقف کردن تروریست‌ها مثلاً گروه‌هایی که اخیراً سه نوجوان شهرک نشین را ربوده و کشته‌اند، تجاوز به مادران و خواهران آنها است. در این هنگام مجری برنامه که از این سخنان شوکه شده بود، گفت: البته که ما چنین کارهایی نخواهیم کرد"؛ اما استاد دانشگاه کارایلان اسراییل در پاسخ به مجری گفت: "من درباره اینکه چه می‌توانیم بکنیم یا نه سخن نمی‌گویم من درباره واقعیات سخن می‌گویم". این اظهارات "مردخای کدار" با واکنش شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در اسراییل مواجه شده است اما این استاد دانشگاه در اسراییل تاکنون و پس از این اظهارات، در مقام پاسخ‌دهی به انتقادات رسانه‌ها برنیامده است.

لازم به ذکر است در حملات رپیم صهیونیستی به مردم غزه در سکوت ذلت بار سران اسلامی ، بیش از  1900 نفر شهید که بیشترین انها زن و کودک هستند

 و رژیم صهیونیستی به کشته شدن 64 ارتشی خود اعتراف نموده است ، در حالی که به کشته شدن یک زن و بچه اعتراف نکرده است. صدای اسرائیل در برنامه های خبری خود به رضایت سران اسلامی به جز کشورهای ایران ، عراق و سوریه به حذف حماس اعتراف نموده است.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

برنامه‌های ماهواره‌ تهدیدی جدی برای خانواده‌های ایرانی است

 

حجت‌الاسلام مرادی امام جمعه موقت شیراز  با بیان اینکه دشمن با

روشهای مختلفی از جمله تهاجم فرهنگی و نفوذ به اعتقادات و ارزشهای

 دینی از طریق کانال‌های ماهواره‌ای گام به گام اثرات مخرب اجتماعی

 خود را در میان خانواده‌ها به جای می‌گذارد اظهار داشت: آنان با طرح نقشه‌های شوم به تدریج شیوه وسبک زندگی ما را تغییر داده و باورهای دینی ما را مورد هدف قرار داده‌اند بطوری که در حال حاضر بسیاری از اختلافات درون خانواده‌ها متاثر از این موضوع است.
وی با اشاره به پخش برنامه‌ها و تاثیرات مخرب ماهواره‌های غربی و شبکه‌های فارسی زبان اظهار داشت: ریشه بسیاری از اختلافات و مشکلات درون خانواده‌ها بر اثر پخش این برنامه‌هاست.
وی در خصوص آمار ازدواج وطلاق‌های ثبت شده در سال گذشته اظهار داشت: در سال 92 تعداد 85 هزار ازدواج و 162 هزار طلاق ثبتی در دفاتر ثبت ازدواج و طلاق در کشور به ثبت رسیده است که نشان‌ می‌دهد این مسئله جامعه را به بحران اجتماعی بزرگی مواجه ساخته است.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد