اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 18/11/93

اخبار آغاجاری 18/11/93

برگزاری نماز جمعه ی هفته

سخنرانی فرماندار شهرستان

یادواره ی شهید حمید رضا بهمئی

همایش ناظرین انتخابات

انتصاب آقای بهادری به سمت مدیر کل هواشناسی استان

دهه ی فجر انقلاب و مراسمات و افتتاحیه ها 

 

 

برگزاری نماز جمعه ی هفته

نماز جمعه در مورخ 17/11/93 و در مسجد جامع آغاجاری برگزار گردید.

حجتالاسلام شنّان نصاری در خطبه ی اول نماز اظهار داشتند :

امام علی (ع) در باب خصوصیات متقین می فرمایند : انسان با تقوی

نسبت به کسی که به او ظلم کرده ، بدی روا نمی دارد... خانواده ها معلم

فرزندانشان هستند و نقش الگویی دارند و نباید در جلوی فرزندان خود ، با یکدیگر

دعوا بکنند ، زیرا ممکن است بچه ها این ذهنیت را پیدا بکنند که ازدواج یعنی

دعوا و جنجال.

ایشان در خطبه ی دوم نماز هم اظهار داشتند :

++ 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه رژیم شاهنشاهی

و لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن.

+++ موفقیت ایران در پرتاب ماهواره ی فجر به فضا در فضای تحریمی استکبار نشان دهنده ی این است که ما نیازی به آمریکا نداریم و می توانیم روی پای خودمان بایستیم.قدرت فضایی ما در منطقه ممتاز است.

+++ آمریکا ظلم زیادی به ما و مردم ایران نموده است. شهادت دانشمندان هسته ای – راه اندازی جنک 8 ساله - تحریم اقتصادی از اول انقلاب و دهها جنایت دیگر.

+++++++++++++++++++++++++++++++

سخنرانی فرماندار شهرستان آغاجاری

آقای یکتا فرماندار شهرستان بعد از نماز ظهر جمعه در مورخ 17/11/93 طی سخنانی ضمن تبریک دهه ی مبارکه ی فجر اظهار داشتند :

نقطه ی ضعف استکبار جهانی این است که تاکنون نتوانسته است علت اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را بداند. مهمترین علت پیروزی انقلاب اسلامی ، باورهای فکری متکی بر اسلام ناب محمدی (ص) بود ، در صورتی که استکبار مسائل مادی را علت انقلاب می داند.دلیل دوم وحدت مردم بود . در زمان شاه فقط در مراکز استان دانشگاه بود ولی بعد از انقلاب در همه جای کشور گسترش یافت و تعداد تحصیلکرده ها بسیار افزایش یافت. انقلاب اسلامی به ما عزت داده است.

ایشان تعدادی از پروژه های شهر را بر شمردند.

بوستان غدیر ، فاز پارک ورودی جاده بهبهان و جاده ی ورودی امیدیه.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

یادواره ی شهید حمید رضا بهمئی

یادواره ی شهید حمید رضا بهمئی و شهدای آغاجاری از طرف پایگاه مقاومت شهید زین الدین در مورخ 16/11/93 ودر حسینیه ی ثار الله (ع) راس ساعت 14 برگزار گردید. در این برنامه خاطراتی از این شهید والامقام بیان شد و در مورد ارزش شهادت سخنانی بیان نمودند. در این مراسم همراه با نمایش فیلم بود و هدایایی به خانواده ی شهید اهداء گردید. سپس شرکت کنندگان در این یادواره با حضور بر سر مزار مطهر این شهید ، در گلزار شهداء و با قرائت فاتحه یاد او و دیگر شهداء را گرامی داشتند.لازم به ذکر است شهید حمید رضا بهمئی در عملیات غروز آفرین خیبر در مورخ به همراه تعدادی دیگر از رزمندگان اسلام در راه آزاد سازی جزایر مجنون به سوی آسمان ها پرواز نمود. این یادواره ها با تلاش و همت سپاه ناجیه ی آغاجاری و ناحیه ی مقاومت کربلا برگزار گردیده است.

+++++++++++++++++++++++++++++

همایش ناظرین انتخابات

در مورخ 16/11/93 همایش ناظرین انتخابات شهرستان آغاجاری در سالن اجتماعات شهرداری آغاجاری برگزار گردید. در این همایش نصاری امام جمعه و مصطفی سعیدی زاده رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سخنانی در مورد دهه ی فجر و وظیفه ی ناظرین در شرایط امروز و انتخابات های آینده سخنانی بیان نمودند. در این همایش هیئت نظارت شهرستان بهبهان هم حضور داشتند و رهنمودهایی ارائه نمودند

++++++++++++++++++++++++++++++++++

انتصاب آقای کورش بهادری به سمت مدیر کل هواشناسی استان

مراسم معارفه ی آقای کورش بهادری مدیر کل هواشناسی استان

خوزستاندر مورخ 15/11/93 با حضور مسئولین استانی در اهواز

برگزار گردید.

آقای بهادری از نیروهای پر کار و فعال آغاجاری بوده که برای ایشان در.

این سمت آرزوی موفقیت می نماییم. بهادری یکی از مدیران توانمند

کشور است که تاکنون در سمت های پیشین خود کارنامه مثبتی از

خود به جای گذاشته است.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

سی و ششمین سالگرد انقلاب و مراسمات و افتتاحیه ها

+++ در 12 بهمن، زنگ انقلاب در هنرستان پروین اعتصامی برگزارگردید.

دراین مراسم فرماندار و امام جمعه شهرستان آغاجاری بطور مشترک زنگ انقلاب را همزمان با دیگر مدارس سراسرکشور به صدا در آوردند.در این مراسم جوامی رئیس آموزش و پرورش ، نصاری امام جمعه و یکتا فرماندار در مورد دهه یفجر و پیروزی انقلاب سخنانی بیان نمودند.

+++همچنین زنگ انقلاب در بخش جولکی از توابع شهرستان آغاجاری همزمان با مدارس سراسرکشور بصورت نمادین با حضور حسین آقایی بخشدار و فرمانده بسیج جولکی و برخی اولیای دانش آموزان رأس ساعت 30/9 دقیقه صبح دوازدهم بهمن1393 در مدرسه شهید اکبری نواخته شد و آقایی سخنانی در مورد دهه ی فجر و پیروزی انقلاب بیان نمودند.

+++ در سالروز بازگشت حضرت امام (ره) به میهن ، نمایشگاه علمی تخصصی با حضور مسئولین شهرستان آغاجاری در دبیرستان شهید سادات افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت. این نمایشگاه که کار دانش آموزان است تا پایان دهه ی فجر جهت بازدید عموم دایر می باشد.


+++ در مورخ 14/11/93 در ورودی جاده ی بهبهان بوستانی کلنگ زنی شد. شهرداری قرار است ظرف سه ماه این بوستان را آماده ی بهره برداری برای شهروندان نماید.همچنین بوستان ( پارک محله ای ) غدیر در کوی مهاجرین با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.این مکان با اعتبار سه میلیارد ریال ساخته شده است. همچنین نام کوی مهاجرین به نام کوی غدیر تغییر یافت.

این منطقه یکی از مناطق محروم شهر می باشد. در مراسمی دیگر در این روز مراسم شبی با شهداء راس ساعت 19 در سالن سینما برگزار گردید. حجتالاسلام قرایی در این مراسم در مورد دهه ی فجر و نقش انقلاب در جهان امروز و ارزش شهداء سخنانی بیان نمودند.

+++ در مورخ 15/11/93 همایش قرآنی با حضور دانش آموزان از طرف معاونت پرورشی اداره در مسجد جامع آغاجاری و با حضور حافظ و قاری بین المللی قرآن کریم سید جاسم موسوی برگزار گردید. همچنین در این روز مسئولین شهرستان از تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته ی امداد دیدار داشته و هدایایی هم به آنها اهداء نمودند.

+++ در مورخ 16/11/93 ساعت 16 مردم همیشه در صحنه ی آغاجاری ، خانواده ی معظم شهداء ، نیروهای بسیجی و به همراه مسئولان ، بر سر مزار شهداء حضور یافته و با اهداء گل و عطر افشانی و قرائت فاتحه یاد شهداء شهرستان در دفاع مقدس را گرامی داشتند.

+++ نمایشگاه جاودانه های سپید در روز سه شنبه 14/11/ 93 و با حضور

مسئولان شهرستان افتتاح شد. همچنین در ادامه برنامه هایی توسط دانش

آموزان عضو کانون اجرا گردید.

+++ برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی به مناسبت دهه فجر

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر اداره کتابخانه ها با همکاری دیگر ادارات شهرستان اقدام به برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی نمود. این نمایشگاه با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح گردید. این نمایشگاه آثار وکارهای دستی اعضاء کتابخانه را به نمایش گذاشته است . برگزاری این نمایشگاه به منظور تشویق اعضاء کتابخانه و توجه به تمامی جنبه­ها می باشد .

+++ برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر روز انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی و مدیریت جهادی واقتصاد مقاومتی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب نمود. در این مراسم فرماندار ودیگر مسئولین شهرستان حضور داشتند . فرماندار درابتدا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشتند برپایی نمایشگاه های کتاب گامی بسیار مؤثر در ترویج فرهنگ مطالعه مفید می باشد.این سومین نمایشگاه کتاب در سال جاری است که اداره کتابخانه ها اقدام به برگزاری آن نموده است

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد