اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 1/12/93

 Image result for ‫مبارزه با ضد انقلاب‬‎

 

 

رنگین کمان 1/12/93

آنها با اصل انقلاب مخالفند

مواد مخدر دیجیتالی

خطرات بزرگ و سال‌های سخت‌تر در کمین اسرائیل است

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

چند پرونده فساد مالی در دست بررسی است  

 

 

 

 

 

آنها با اصل انقلاب مخالفند

رهبر معظم انقلاب در مورخ 29/11/93 در دیدار با مردم آذربایجان تاکید کردند:

حتی اگر در مسئله هسته‌ای نیز همان خواسته‌هایی را که آنها دیکته می‌کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم‌ها برداشته نخواهد شد ، زیرا آنها با اصل انقلاب مخالفند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: اگر اقدامات لازم و تلاش‌های جدی‌تر را در عرصه اقتصادی انجام ندهیم، نتیجه همان می‌شود که اکنون دشمن برای موضوع هسته‌ای ما شرط و شروط می‌گذارد و بعد هم می‌گوید، اگر قبول نکنید، تحریم می‌کنم! ایران هم می‌تواند تحریم کند و این کار را خواهد کرد

++++++++++++++++++++++++++++++++++

مواد مخدر دیجیتالی

در تازه‌ترین شکل اعتیادهای خطرناک، نوع جدیدی از اعتیاد موسوم به مخدر دیجیتالی به جان جوانان در غرب و بعضی کشورهای دیگر افتاده که برخلاف مخدرهای شایع مانند هروئین و قرص‌های توهم‌زا، با نام دیجیتال دراگ از نوع کشیدنی‌های شنیداری است و به سرعت در میان جوانان معتاد به اینترنت درحال گسترش است. جوانان معتاد به این نوع مخدر، با دست و پا کردن یک اتاق تاریک، یک هدفون و یک فایل صوتی خاص به صورت یک فایل MP3 با قیمتی بین 3 تا 30 دلار (که از طریق اینترنت قابل بارگیری است) شرایط را برای این کار فراهم می‌کنند. این فایل صوتی که حاوی نوعی امواج صوتی مخرب است، مغز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شنونده را دچار سرخوشی، توهم،‌ تشنج و حالتی غیرطبیعی می‌کند. گفته می‌شود بیش از 200 هزار جوان در ترکیه به این نوع اعتیاد مبتلا هستند و با توجه به تعداد بالای کاربران اینترنتی در جهان، دنیا شاهد فاجعه جدیدی میان جوانان اینترنتی خواهد بود. مخدر دیجیتالی نوعی فایل‌های صوتی هستند که با ایجاد فرکانس‌های مختلف روی هر گوش تاثیر خاصی روی مغز می‌گذارند و تجربه مصرف مواد مخدر سنتی همچون تریاک، کوکائین، مرفین، آدرنالین و غیره را در مغز شنونده شبیه‌سازی می‌کند و باید جوانان با اطلاع از مضرات آن در این زمینه واکسینه شوند.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

سالانه 90 هزار نفر در ایران به سرطان مبتلا می‌شوند

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سالانه 90 هزار نفر در کشور به سرطان مبتلا می‌شوند


رضا ملک‌زاده در حاشیه برگزاری همایش ملی تغذیه و سرطان در یزد افزود: همچنین سالانه 40 هزار نفر در کشور بر اثر سرطان جان خود را از دست می‌دهند
وی با بیان این که آمار مبتلایان به سرطان در کشور در حال افزایش است، اظهار کرد: البته مرگ و میرهای ناشی از سرطان در چند سال گذشته کاهش یافته است
ملک‌زاده، چاقی و اضافه وزن را از ریزفاکتورهای افزایش ابتلا به سرطان‌ها بیان کرد و افزود: 70 درصد مردم ایران دارای اضافه‌وزن یا چاقی هستند
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: حدود 50 درصد سرطان‌ها در کشور قابل پیشگیری است
وی شایع‌ترین نوع سرطان را در ایران در بین مردان معده و در زنان سرطان پستان بیان کرد و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در پیشگیری از ابتلای به آنها را مهم خواند

+++++++++++++++++++++++++++++++++++.

خطرات بزرگ و سال‌های سخت‌تر در کمین اسرائیل است


نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ایران بر چند کشور مهم منطقه مسلط شده و امپراتوری ایران در حال احیا می‌باشد.
نتانیاهو که در وزارت دفاع اسرائیل حضور یافته بود، گفت: خطرات بزرگی در منطقه پر از آشوب خاورمیانه در کمین اسرائیل است. یکی از این خطرات مهم، پیشروی امپراتوری ایران است.
نتانیاهو در این مراسم همچنین گفته است: ایران هم‌اکنون بر چند کشور و حوزه نفوذی مهم منطقه مسلط شده است؛ لبنان، سوریه، غزه و به تازگی نیز جای پای خود را در یمن تقویت کرده است.
نتانیاهو مدعی حضور دو هزار رزمنده حزب‌الله در جنوب سوریه و تبدیل این بخش از سوریه به جبهه تازه‌ای برای «دست‌اندازی علیه اسرائیل» شد و آنچه را تقویت نفوذ ایران و هم‌پیمانان آن در تنگه باب‌المندب نامید، یک تهدید برای منطقه نامید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: چهار سال گذشته که چهره‌ خاورمیانه دستخوش تغییرات جدی شد و چالش‌های زیادی برای اسرائیل ایجاد کرد اما سال‌های دشوار هنوز پیش رو هست.
به گزارش جروزالم پست، ناظران در فلسطین اشغالی گفته‌اند، ژنرال آیزنکوت هر چند ژنرال ارتش بوده، در گذشته نیز با احتمال حمله نظامی اسرائیل به سایت‌های هسته‌ای ایران مخالفت کرده و آن را دارای عواقبی سخت برای اسرائیل دانسته است.
+++++++++++++++++++++++++++++++

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد که حکم اعدام برای یک روحانی در شهر قم صادر شده است اما گفت که این حکم، بدوی و قابل تجدید نظر است.

خبرگزاری آنا که این خبر را به نقل از «غلامحسین محسنی اژه ای»، سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول آن اعلام کرد، هویت روحانی مذکور را "م . ج. ت" نام برد و خاطرنشان ساخت که این حکم از سوی دادگاه ویژه روحانیت صادر شده است.

بر اساس این گزارش، در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی اخبار ضد و نقیضی در باره صدور حکم اعدام برای یکی از روحانیون معروف به استخاره در شهر قم منتشر شده و در برخی از آنها دلیل صدور این حکم، ادعاهای او در مورد ارتباط با اجنه عنوان شده است.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

چند پرونده فساد مالی در دست بررسی است

رییس دستگاه قضا از تاخیر دستگاههای اجرایی برای شکایت از موارد فساد انتقاد کرد و گفت: دستگاههای اجرایی می بایست در برخورد با مفاسد پیشقدم بوده و نظارت را تشدید کنند.

آیت الله آملی لاریجانی امروز چهارشنبه در جلسه شورای لرستان گفت: برخورد این قوه با مظاهر فساد در راستای اجرای قانون و حمایت از دستگاههای اجرایی است.

رییس دستگاه قضا با اشاره به ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی و نظارت بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات افزود: هم اکنون چند پرونده فساد مالی در دست بررسی است که در یکی از آنها فردی 6 هزار و 500 میلیارد تومان وام از یک بانک خصوصی دریافت کرده است که در صورت ناتوانایی در باز پرداخت این وام بانک مذکور برای ادامه فعالیت دچار مشکل می شود.

آیت الله آملی لاریجانی بیان اینکه در پرونده شرکت آریا (فساد 3 هزار میلیاردی) بسیاری از دستگاه های اجرایی دچار لغزش شدند گفت : افزایش نظارت های درونی در دستگاه های اجرایی یک ضرورت است.

رییس قوه قضائیه افزود : ما باید خدمت به مردم را عبادت بدانیم و سرلوحه کار خود قرار دهیم و برخورد توأم با کرامت با مراجعین باید به عنوان یک اصل اساسی در دستگاه قضا مطرح باشد و قدرت قوه قضاییه نباید باعث شود که با مردم اخلاق بد داشته باشیم.

رییس دستگاه قضا با اشاره به پرونده شخصی که 6 هزار و 500 میلیارد تومان از بانک ها به صورت بی حساب و کتاب وام گرفته است افزود : بانک ها باید با اخذ وثیقه های درست وام بدهند اما می بینیم که این وام های کلان را به راحتی به بعضی افراد می دهند اما کسی که 50 میلیون تومان برای راه اندازی یک کارگاه کوچک وام می خواهد با سختی می تواند این وام را بگیرد .

وی با اشاره به اینکه معوقات بانکی را باید به 2 بخش تقیسم کرد گفت: بخش اول معوقاتی است که برای دستگاه های تولیدی فعال به وجود آمده اما دسته دیگر معوقاتی مانند همین 6 هزار و 500 میلیارد تومان است که به صورت ارز بخشی از آن از کشور خارج شده و ما این صنف معوقات را پیگیری می کنیم.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد