اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 29/12/93

 

 

 

اخبار آغاجاری 29/12/93

آخرین نماز جمعه ی سال 93

درگذشت جانباز انقلاب اسلامی

برگزاری جشنواره شعر

برگزاری همایش پیشگیری  از سرطان های شایع زنان

  

آخرین نماز جمعه ی سال 93

آخرین نماز جمعه ی سال 93 با حضور مردم همیشه در صحنه ی آغاجاری در مورخ 29/12/93 در مسجد جامع آغاجاری برگزار گردید.

حجتالاسلام شنان نصاری امام جمعه ی شهرستان در خطبه ی اول نماز به شرح و تفسیر دعای تحویل سال پرداختند و در خطبه ی دوم نماز هم اظهار داشتند :

++ شنبه اول فروردین شروع عید نوروز. تبریک این روز و درخواست از مردم جهت رعایت مقررات رانندگی جهت جلوگیری از تصادفات رانندگی که باعث مرگ دهها نفر و بی سرپرستی عده ای می گردد.

++ سه شنبه چهارم فروردین سالروز شهادت حضرت زهرا (س). مردم سه روز  یعنی یک روز قبل و یک روز بعد از شهادت این بانوی بزرگ اسلام رعایت کنند و در بقیه ی روزها برگزاری مراسم عروسی و جشن اشکالی ندارد.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

درگذشت جانباز انقلاب اسلامی

تشییع جنازه ی مرحوم علی افضلی رزمنده ، جانباز و برادر شهید در مورخ  24/12/93 برگزار و پیکر مرحوم پس از برگزاری نماز در گلزار بهشت زهراء (س)

به خاک سپرده شد.  لازم به ذکر است نامبرده از رزمندگان دفاع مقدس و برادر شهید سعید افضلی بود و همچنین در 16 بهمن 1357 در درگیری با عمال رژیم پهلوی در آغاجاری هدف تیر مزدوران رژیم سابق قرار گرفت و مجروح شد و در زمان رحلت تحث پوشش کمیته ی امداد منطقه بود و از هیچ نوع پوشش بیمه ای  برخوردار نبود.

روحش شاد باد.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++

برگزاری جشنواره شعر

پنجمین همایش استانی شعر«خوزستان یادگار حماسه، ایثار و شهادت»

(پرواز عاشقانه)  در روز دوشنبه مورخ 25/12/93 با همت و تلاش انجمن

شعر اداره ی ارشاد اسلامی آغاجاری در محل سالن سینما ارشاد برگزار گردید.

ظاهراً 245 اثر از 47 شاعر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده و داوری آثار در دو بخش مقدماتی و نهایی از یکشنبه 10 اسفند آغاز گردیده است.
یادآور می‌شود، پنجمین همایش استانی شعر«خوزستان یادگار حماسه، ایثار و شهادت» (پرواز عاشقانه) شهرستان آغاجاری از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعرا و نویسندگان شهرستان آغاجاری به‌منظور ارج نهادن به مقام والای حماسه‌‌سازان و ایثارگران و بزرگداشت مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس همه ساله برگزار می گردد. هدف از برگزاری این همایش استانی شعر، گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناسایی شاعران حوزه دفاع مقدس به‌منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان، ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای فرهنگی، ادبی و استادان حوزه شعر و ادب پارسی است.

در این همایش تعدادی از برگزیدگان اشعار خود را قرائت  و به تعدادی از اشعار

 برگزیده هدایی اهداء گردید.

 

+++++++++++++++++++++++++++

برگزاری همایش پیشگیری  از سرطان های شایع زنان

همایش پیشگیری از سرطان های شایع زنان  در مورخ 23/12/93 در سالن شهرداری و از طرف شبکه ی بهداشت و درمان آغاجاری برگزار گردید. در این همایش یکی از متخصصان در مورد راههای ÷یشگیری از سرطان در

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد