اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان : 8/12/93

تصاویز تجاوز عربستان به یمن

 

رنگین کمان : 8/12/93

 

سخنان مهم مقام معظم رهبری

 کشف و شناسایی پیکر گروهبان دانایی‌فر

توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

حزب‌الله لبنان ۱۰۰ هزار موشک و 150

فروند پهپاد در اختیار دارد

اعزام ۵ هزار تروریست از سوریه به یمن

بازگشت پیکر مطهر ۶۱ شهید دفاع مقدس به کشور

  

سخنان مهم مقام معظم رهبری

 

رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی(ع) فرمودند؛ می گویند در ایران کسانی هستند که نمی خواهند مسئله هسته ای با مذاکرات دیپلماسی حل و فصل شود، این دروغ است، در ایران هیچ کس نیست که نخواهد مسئله هسته ای با مذاکره حل شود ، اما از طرف دیگر، ملت ایران و مسئولان و هیات مذاکره کننده در مقابل تحمیل ها و زورگویی های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و با ایستادگی در این آزمون بزرگ موفق خواهند شد.

با وجود بمباران گسترده رسانه ای که بیگانگان بر روی جوانان کشور انجام می دهند تا آنان نسبت به آینده مایوس شوند و یا در مقابل نظام قرار گیرند و یا دچار ولنگاری شوند، اما دهها میلیون نفر از این جوانان در روز 22 بهمن، در سراسر کشور به خیابان ها می آیند و به نظام اسلامی و امام راحل (ره) ابراز ارادت عمیق می کنند.

بدخواهان ملت ایران صریحاً گفته اند که هدف آنها از فشار اقتصادی، یک هدف سیاسی یعنی ایجاد نارضایتی در مردم و برهم زدن امنیت کشور با قرار دادن مردم در مقابل دولت و نظام است.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 کشف و شناسایی پیکر گروهبان دانایی‌فر

 توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

اداره‌کل روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای از کشف و شناسایی پیکر مطهر شهید بزرگوار جمشید دانایی فر و انتقال پیکر آن مرحوم به داخل ایران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است :به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند با تلاش شبانه روزی و مستمر اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری تنی چند از عوامل دخیل در به شهادت رساندن گروهبان دانایی‌فر، بعد از گذشت یکسال از این جنایت به دست عناصر گروهک تروریستی ضد انقلاب، پیکر مطهر شهید بزرگوار کشف، شناسایی و در تاریخ اول فروردین 94 به داخل کشور بازگردانده شد.

همچنین وزارت اطلاعات از دستگیری عامل شهادت این عزیز خبر داد.

این مصیبت را به امام زمان (عج) نایب برحقش، خانواده گرامی شهید بزرگوار و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران تسلیت می‌گوییم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حزب‌الله لبنان ۱۰۰ هزار موشک و ۱۵۰ فروند پهپاد در اختیار دارد

گزارش ارتش صهیونیستی از در اختیار داشتن حجم بالایی از تجهیزات و موشک‌های دوربرد، میان‌برد و کوتاه‌برد حزب‌الله لبنان حکایت دارد.

 رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، بخش تحقیقات ارتش اسرائیل در گزارشی میزان قدرت موشکی و پهبادی حزب‌الله لبنان را برآورد کرده است.

طبق برآورد ارتش اسرائیل، حزب‌الله لبنان 700 موشک دور برد، 5500 موشک میان برد و 100 هزار موشک کوتاه برد در اختیار دارد.

همچنین طبق این گزارش، حزب الله لبنان 150 فروند پهباد عملیاتی و جاسوسی نیز در اختیار دارد.

پیش از این نیز ژنرال «عمیدرور» مشاور امنیتی نتانیاهو در مقاله‌ای که در روزنامه «اسرائیل الیوم» منتشر شد، نوشته بود: بدون شک ما، پس از عادت کردن به مقابله با ارتش های نظامی بزرگ با تانک ها و توپخانه ها و صدها جنگنده و صدها هزار نیرو ، وارد مرحله جدیدی شده‌ایم، تهدیدات امروز کاملا با تهدیدات گذشته تفاوت دارد زیرا با سازمانهایی نیمه دولتی روبرو هستیم که دیدگاههای اسلامی آنها را به حرکت وامی دارد و نیرومند ترین آنان نیز حزب الله لبنان است.

وی در این مقاله تعداد موشک‌های حزب الله را 150 هزار فروند ذکر کرده بود.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

اعزام ۵ هزار تروریست از سوریه به یمن

سرکرده یکی از گروه های تروریستی خطرناک در سوریه به درخواست عربستان برای اعزام پنج هزار تروریست به یمن پاسخ مثبت داد.

 

گروه تروریستی تکفیری موسوم به جیش الاسلام در صفحه اختصاصی خود در پایگاه اجتماعی تویتر اعلام کرد: زهران علوش سرکرده این گروه، پنج هزار جنگجو به یمن برای جنگ با حوثی ها اعزام کرده است.

این گروه تروریستی تکفیری تاکید کرده است: اعزام این تعداد تروریست به یمن به درخواست رسمی عربستان صورت گرفته است.

گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام از جمله گروه های تروریستی تکفیری خطرناکی است که در سوریه مستقیما از عربستان دستور می گیرد و همچنان به ارتکاب جنایت علیه ملت سوریه و تخریب زیر ساخت ها در این کشور ادامه می دهد

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

بازگشت پیکر مطهر ۶۱ شهید دفاع مقدس به کشور

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از بازگشت پیکر مطهر ۶۱ شهید دوران دفاع مقدس به کشور در تاریخ ۲۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: پیکر این شهدا از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور خواهند شد.

 

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: به دنبال تلاش های اعضای کمیته جست وجوی مفقودین در طول دو هفته اخیر پیکرهای طیبه 61 شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، مجنون، شرق دجله و زبیدات کشف شده اند در روز 25 فروردین با استقبال نظامی یگان تشریفات منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور خواهند شد.
وی افزود: این شهدا سپس برای برگزاری مراسم ویژه، مهمان مردم شریف شهرستان ماهشهر خواهند بود.
سردار باقرزاده در ادامه سخنانش تصریح کرد: این شهدا مربوط به عملیات های محرم، خیبر، بدر، کربلای پنج و تک های دشمن بعثی در سال های 67 در مناطق فاو و زبیدات هستند.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد