اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 22/1/94

بازید معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه نماینده شهرستان از راه های شهرستان بهبهان

 

 

اخبار آغاجاری  22/1/94

نماز جمعه

برگزاری جشن میلاد

نشست روشنگری سیاسی

جاده جدیدی باید جایگزین جاده آغاجاری شود

  

نماز جمعه

نماز جمعه در مورخ 21 /1/94 به امامت حجتالاسلام نصاری در مسجد جامع آغاجاری اقامه گردید. ایشان در خطبه ی اول نماز در مورد خصوصیات حضرت زهراء (س) سخنانی بیان نمودند و در خطبه ی دوم ننماز به بیان قسمت هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در دیداربا مداحان کشور پرداختند و به تبیین سخنان ایشان در مورد مذاکرات هسته ای و حمله ی عربستان به یمن پرداختند.

سپس نماز جمعه به امامت ایشان اقامه گردید.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

برگزاری جشن میلاد

++ بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهراء (س) ، مراسم جشنی از طرف بسیج خواهران حضرت رقیه (س) سپاه ناحیه ی آغاجاری در مورخ  20 / 1 / 94 راس ساعت : 21 در پارک دولت برگزار شد.در این مراسم برنامه های متعدد از قبیل شعر خوانی  ، دکلمه  و ...  به اجراء در آمد.

++ بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهراء (س) ، مراسم جشنی از طرف کانون امام خمینی (ره)مسجد جامع آغاجاری در بلوار جلوی مسجد جامع در مورخ  20 / 1 / 94 راس ساعت :  21 برگزار گردید.

++  بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهراء (س) ، از طرف حسینیه ی عاشقان ثار الله (ع) آغاجاری در مورخ 20/1/94  با شیرینی و شربت از مردم پذیرایی گردید.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

نشست روشنگری سیاسی

با همت ناحیه مقاومت کربلا ،  نشست روشنگری سیاسی در مورخ

18/1/93 بعد از نماز عشاء در مسجد جامع آغاجاری برگزار گردید. استاد

لارتی طی سخنانی اظهار داشتند :

با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید در مورد حمایت همه از دولت ، ما هم از دولت ، خصوصاً تیم هسته ای دفاع و حمایت می کنیم و دستاوردهای خوبی نصیب ایران شده است.مانند :  لغو کلیه ی تحریم های شورای امنیت -حق  غنی سازی اورانیوم- حفظ آب سنگین اراک – ولی در بعضی موارد بیانیه ی مشترک،  مواردی وجود دارد که جای تفسیر دارد و ممکن است آمریکایی ها از آن سوء استفاده نمایند و لازم است تصحیح شود.  این قدرت ما و کوتاه آمدن آمریکا نتیجه ی  ایستادگی ما در سوریه ، عراق و ... است. ما به آمریکا اعتماد نداریم  ، ولی به مسئولین نظاممان اعتماد داریم . آمریکا قصد دارد بین مردم ما اختلاف بیندازند. آنها می خواهند ما را با هم درگیر کنند تا آنها سوء استفاده نمایند.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

جاده جدیدی باید جایگزین جاده آغاجاری شود

داوود کشاورزیان روزچهارشنبه 18/1/93  ، به همراه شریعتی  نماینده مجلس ، در بازدید از محورهای اهواز – رامهرمز - بهبهان - آغاجاری تا زیدون گفت:

بخش زیادی از این محورها نیاز به اصلاح و بازسازی دارد ، زیرا از این طریق می توان سطح ایمنی آن ها را ارتقاء داد.وی افزود: شرکت نفت، جاده آغاجاری را در گذشته برای کاهش حجم ترافیک در تردد ها احداث کرده بود اما اکنون این جاده نیاز به مطالعه اساسی دارد.وی گفت:جاده جدیدی باید جایگزین جاده آغاجاری شود زیرا با ترافیک سنگین فعلی ، این محور جوابگوی حجم تردد موجود نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد