اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

رنگین کمان 4/2/94

( کشتار مردم یمن توسط آل سعود )

 

رنگین کمان 4/2/94

هلاکت سرکرده باند تروریستی انصارالفرقان

وزارت کشور تحرکات تبلیغاتی غیرقانونی برای  

 انتخابات مجلس را رصد می کند.

صهیونیست‌ها و آل‌سعود رکورددار قتل‌عام کودکان

معتادان روزی 1.5 تن موادمخدر دود می‌کنند

50 درصد مردم نمی‌دانند فشار خون دارند.

دستگیری همه عوامل تروریستی شهرستان حمیدیه

شکر و کربوهیدرات مهمترین عامل چاقی هستند

 

 

هلاکت سرکرده باند تروریستی انصارالفرقان

 

هشام عزیزی»‌سرکرده باند تروریستی انصارالفرقان در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی به همراه صادق بلوچزهی و مسلم بلوچزهی از اعضای این گروهک در جنوب سیستان به هلاکت رسید.

بر پایه این گزارش،‌این درگیری مسلحانه در منطقه قصر قند استان سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست.در این درگیری مسلحانه علاوه بر هلاکت سرکرده این باند، دو نفر دیگر از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیده تعدادی نیز دستگیر شدند.

ملاحظات: آمریکا و متحدانش همراه با بعضی از کشورهای مرتجع عرب، همواره تلاش داشته اند نا امنی در کشورمان ایجاد نمایند که در بسیاری از موارد ، تلاش های آنان موفقیت آمیز نبوده است.

+++++++++++++++++++++++++++++++

 

دستگیری همه عوامل تروریستی شهرستان حمیدیه

روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات استان خوزستان، در اطلاعیه ای اعلام کرد :

به دنبال اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان خوزستان تمام عوامل ترور شهرستان حمیدیه در استان  شناسایی و دستگیر شدند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: این گروه تروریستی با هدایت و حمایت‌های مالی و همه‌جانبه سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و یکی از کشورهای عربی منطقه دست به این اقدام ددمنشانه و تروریستی زده است.

در حادثه تروریستی 13 فروردین‌ماه سال جاری، سه نفر از ماموران انتظامی شهرستان حمیدیه شهید و دو نفر دیگر مجروح شدند.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

وزارت کشور تحرکات تبلیغاتی غیرقانونی برای انتخابات مجلس را رصد می‌کند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تحرکات و جنبش‌هایی از سوی برخی افراد برای ورود به انتخابات مجلس دیده شده است که اگر این تحرکات تبلیغاتی باشد با این افراد برخورد می‌شود.

محمد حسین مقیمی در جلسه شورای اداری خوزستان با اشاره به برگزاری همزمان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ هفتم اسفند ماه سال جاری گفت: باید شرایط لازم برای حضور پرشور مردم و ایجاد محیطی امن و بدون تخلف برای برگزاری این انتخابات فراهم شود و وزارت کشور تمام تلاش خود را برای اجرای درست و قانونی این امر مهم به کار خواهد گرفت.
وی افزود: اجازه نخواهیم داد امکانات دولتی دستاویزی برای استفاده افراد علیه یکدیگر در انتخابات امسال باشد. مقیمی گفت: وزارت کشور تبلیغات غیر قانونی را رصد کرده و آنها را مورد پیگرد قرار می‌دهد تا با اجرای قانون کمترین شبهه‌ای در مردم بوجود نیاید.
معاون وزیر کشور با تأکید بر این که تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را برای انجام این انتخابات داشته باشند افزود: این انتخابات باید باعث ایجاد فضای همدلی و هم‌زبانی در کشور باشد.
مقیمی گفت: نمایندگان فعلی مردم در مجلس می‌توانند تا ششم خرداد ماه سال آینده در حوزه انتخابیه خود فعالیت داشته و وظایف نمایندگی خود را انجام دهند و حضور آنها در شهرهای خود هیچ ارتباطی به فعالیت‌های انتخاباتی ندارد.
وی اظهار داشت: تقویم زمانی مراحل دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری توسط وزارت کشور تنظیم شده و بزودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.
مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شرق، غرب و اخیراً جنوب کشور با مسائل گوناگونی مواجهیم که هوشیاری بیش از حد دولت‌مردان را می‌طلبد.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

صهیونیست‌ها و آل‌سعود رکورددار قتل‌عام کودکان

رژیم آل‌سعود به قتل‌عام غیرنظامیان یمنی به ویژه کودکان، چنان سرعتی داده که در ظرف کمتر از یک ماه از رژیم کودک‌کش صهیونیستی سبقت گرفته است.

27 روز از حملات وحشیانه ائتلاف سعودی- صهیونیستی به خاک یمن می‌گذرد و بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی منتشر شده، نزدیک به 3000 نفر در این حملات به شهادت رسیده‌اند و بیش از 400 نفر از این شهدا کودک هستند.
رژیم صهیونیستی هم در جنگ 51 روزه غزه 2230 فلسطینی را شهید کرد، که 578 نفر از آنها کودک بودند.
این مقایسه نشان می‌دهد که سعودی‌ها در کشتار مسلمانان یمن، از صهیونیست‌ها در جنگ غزه سبقت گرفتند و اگر این تناسب به همین صورت حفظ شود و جنگ 51 روزه ادامه یابد، آل‌سعود تقریبا دو برابر صهیونیست‌ها، غیرنظامیان و کودکان و زنان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.
به اعتقاد کارشناسان، حمله به یمن چهره واقعی خاندان آل‌سعود را برای همه مسلمانان جهان آشکار کرد و حاکمان عربستان از این پس روزهای سختی را پیش روی خواهند داشت.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

معتادان روزی 1.5 تن موادمخدر دود می‌کنند

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از مصرف سالانه بیش از ۵۰۰ تن انواع مواد مخدر (روزانه 1.5 تن) از سوی معتادان کشور خبر داد و گفت: شیشه مصرفی معتادان کشور همگی در آشپزخانه‌های داخلی تولید می‌شود.

 

علیرضا جزینی افزود: آخرین آمار جمع آوری شده از تعداد معتادان کشور حاکی از وجود بیش از یک میلیون و 300 هزار معتاد است و این در حالی است که تحقیقات انجام شده نشان می دهد، معتادان سالانه حدود 500 تن انواع مواد مخدر مصرف می کنند که هزینه روزانه این مواد 20 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به تولید شیشه در کشور گفت: شیشه کشف شده به وسیله ماموران در حالی در کارگاه ها، آشپزخانه ها و لابراتوارهای داخل کشور تولید می شود که پیش سازهای مورد نیاز برای تولید این مواد از خارج به ایران وارد و در داخل به ماده مخدر شیشه تبدیل می شود.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

50 درصد مردم نمی‌دانند فشار خون دارند.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت هفته بهداشت، اظهار داشت :

بیش از 25 میلیون نفر در ایران اضافه وزن پیدا می‌کنند و فشار خون یکی از عامل مرگ‌ومیر است و 50 درصد مردم نمی‌دانند فشار خون دارند.

وزیر بهداشت با طرح این پرسش که چرا فشار خون می‌گیریم، گفت: چون مصرف نمک ما دو تا سه برابر مصرف نمک دنیاست و میزان روغنی که استفاده می‌کنیم بالاست و باعث سکته می‌شود.

وی یادآور شد: اگر واقعاً به بهداشت توجه شود نیازی به افزایش تخت‌های بیمارستانی نیست و معلولیت‌ها کاهش می‌یابد و به نظر می‌رسد باید همه به مقوله بهداشت و پیشگیری توجه کنند که البته وظیفه دولت است که امکانات را برای همه فراهم کند.

هاشمی با اشاره به مصرف دخانیات در کشور گفت: اگر کسی سیگار می‌کشد لااقل به خودش ضرر بزند نه به دیگران و این خیلی بد است که در کشور مبالغ زیادی برای سیگار استفاده می‌شود و 90 درصد سرطان‌های ریه به دلیل مصرف دخانیات است.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

شکر و کربوهیدرات مهمترین عامل چاقی هستند

 

مطالعات محققان کالج سلطنتی لندن نشان می دهد که اضافه وزن نتیجه بی تحرکی نیست ،  بلکه شکر و کربوهیدرات عوامل اصلی چاقی هستند

محققان تا امروز بر این باور بودند که عدم فعالیت فیزیکی مهمترین عامل اضافه وزن است ولی تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف شکر و کربوهیدرات، مهمترین عوامل اضافه وزن هستند؛ گرچه عدم تحرک نیز بی تاثیر نیست .

فعالیت منظم فیزیکی در کاهش دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، زوال عقل و برخی سرطان ها نقش دارد و سبب کنترل وزن می شود ولی مهمترین روش کاهش وزن، کاهش مصرف شکر و کربوهیدرات است .

در ادامه این تحقیقات آمده است، زمانی که رژیم غذایی نامناسب با بی تحرکی و سیگار ترکیب می شود، نتیجه وحشتناکی را برای بدن به دنبال دارد .

فشار خون بالا، چربی خون، کبد چرب و بیماری های قلبی عروقی، از مهمترین عوارض چاقی محسوب می شوند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد