اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار شهرستان آغاجاری

این وبلاگ تلاش دارد اخبار و رویداهای شهرستان آغاجاری را پوشش دهد.

اخبار آغاجاری 4/2/94

 

 

اخبار آغاجاری 4/2/94

نماز جمعه

درگذشت جانباز و رزمنده ی دفاع مقدس

دیدار بنیاد برکت

نطق قبل از دستور محمد باقر شریعتی

بازدید میدیر کل تربیت بدنی  و راه و شهرسازی

 استان خوزستان از شهرستان

تجلیل از دانش آموزان تلاشگر

 

نماز جمعه

نماز جمعه ی این هفته در مورخ 4/4/ 94 و به امامت حجتالاسلام شنان نصاری امام جمعه ی شهرستان آغاجاری در مسجد جامع برگزار گردید. ایشان در خطبه ی اول نماز ، ادامه ی خصوصیات متقین را از دیدگاه امام علی (ع) بیان نمودند و اظهار داشتند :ما انسان ها در این دنیا خواب هستیم و پس از مردن از خواب بیدار می شویم و می گوییم، ای کاش این کار را می کردم...

ایشان در خطبه ی دوم در مورد مناسبت های هفته مطالبی بیان نمودند:

++ ایام اعتکاف

++ ولادت امام جواد (ع)

++ روز شوراها

++تقدیر و  تشکر از شورای شهر آغاجاری به دلیل تامین اعتبار لازم جهت  نصب المان شهدای گمنام ، در صورتی که وظیفه ی شورای شهر نبوده است.

سپس نماز جمعه به امامت ایشان اقامه گردید...

 

+++++++++++++++++++++++++++++

درگذشت جانباز و رزمنده ی دفاع مقدس

محمد رضا علیزاده رزمنده ، جانباز و مداح اهل بیت دارفانی را وداع گفت. مراسم تشییع او روز سه شنبه مورخ 1/2/94 از بیمارستان شهر تا بهشت شهداء برگزار و در جوار دوستان شهیدش به خاک سپرده شد. محمدرضا علیزاده در عملیات تک دشمن بعثی به جزیره مجنون در چهارم تیرماه 67 مورد حمله شیمیایی نیروهای بعثی قرار گرفت و دارای 30 % جانبازی بود.

یادش گرامی باد.

 

+++++++++++++++++++++++++++++

دیدار بنیاد برکت

طی دیداری که نماینده شهرستان های بهبهان و آغاجاری آقای محمدباقر شریعتی با جناب آقای مخبر دزفولی ریاست محترم ستاد اجرایی امام خمینی ( ره ) داشتند ، ایشان با ارائه گزارشی جامع در خصوص وضعیت اقتصادی حوزه انتخابیه خود ، مقرر گردید که کارشناسان بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی امام در بهبهان و آغاجاری حضور یافته وگزارشی در خصوص مشکلات بخش های گوناگون جهت سرمایه گذاری و رفع محرومیت توسط آن بنیاد تهیه گردد.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نطق قبل از دستور محمد باقر شریعتی

 

محمدباقر شریعتی در نشست علنی (۲۳ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای اظهار داشتند :

بارها به شیوه های مختلف فریاد زده‌ام که بیکاری، بیکاری و بیکاری، فقر، مشکلات معیشتی گریبانگیر این مردم شریف می‌باشد ولی تاکنون اقدام موثری در ارائه برنامه از سوی دولت برای کاهش یا رفع این مشکلات ارائه نگردیده است.

در اکثر کشورهای جهان کرامت و جایگاه معلمان بالاست و معلمان بهترین شرایط حقوق را دارند ولی در ایران چرا وضعیت فرهنگیان این چنین است؟  بازنشستگان کشوری و لشکری شهرستان بهبهان مطالبات خود را هنوز دریافت نکرده‌اند.

ضمن تشکر از وزارت راه متاسفانه در مورد بهسازی جاده‌های رامهرمز به بهبهان، بهبهان- آغاجاری، زیدون- بهبهان- تشان، جاده منصوریه  و راههای روستایی بخش جولکی تاکنون اقدام موثری انجام نگرفته است .

شریعتی گفت : آب شرب شهرهای آغاجاری، تشان ، منصوریه و روستاهای اسلام آباد ، قلعه سید مقیم ، شهرک وحدت و شله زارها وضعیت نامناسبی دارند.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

بازدید مدیر کل تربیت بدنی  و راه و شهرسازی

 استان خوزستان از شهرستان آغاجاری

++ در مورخ 31/1/94 فرامرز کیانی زاده ،  مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان از شهرستان آغاجاری دیدار داشتند و  ضمن بازدید از مراکز ورزشی در حریان مشکلات قرار گرفتند. همچنین در جلسه ای که با حضور کلیه ی هیئت های ورزشی و تعدادی از مسئولین ادارات برگزار شد ، مهمترین مشکلات مطرح گردید.

++ همچنین در مورخ 2/2/ مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان  وارد شهرستان شده  و با تشکیل جلسه ای با حضور یکتا فرماندار  مهمترین مشکلات آغاجاری در زمینه مسکن و شهر سازی مورد بررسی قرار گرفت

 

++++++++++++++++++++++++++++

تجلیل از دانش آموزان تلاشگر

در مراسمی که در مورخ 2/2/94 در سالن شهدای شهرداری آغاجاری برگزار شد ، اداره آموزش و پرورش  دانش آموزان تلاشگر مقطع ابتدایی را مورد تشویق قرار داد. در این مراسم حوامی رئیس اداره آموزش و پرورش آغاجاری طی سخنانی از زحمات و تلاش های کادر آموزشگاه و دانش آموزان تشکر بعمل آمد و به تعدادی از دانش آموزان لوح تقدیر و هدیه داده شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد